Reviews over Bussang (Vosges)

Fijne camping, ruime plaatsen, mooi sanitair

Marian,
    30-10-2018

Heerlijke camping, vriendelijk personeel, mooie omgeving. Alles bleef ook open op de camping hoewel het naseizoen was.

Voelde als thuiskomen!

Selma en Peter,
    18-9-2018

Voor ons een tweede keer op deze camping. Wederom fantastische week gehad.

Het voelde als “thuiskomen”.

Rust, gezelligheid, leuke animatie ,heerlijk zwembad en lekker restaurant .

Top team ! Gastvrijheid zeer hoog in het vaandel ! En zeer schoon op de camping.

Onze zoontje heeft ook genoten!

Prachtige camping met top personeel!

Koos K,
    16-8-2018

Fantastische camping met bijzonder vriendelijk personeel. Geen gedoe met borgsommen (wij hadden een TAOS gehuurd) en toen we meldden dat we een wijnglas hadden gebroken was de reactie: " Geen enkel probleem, maar heeft u nu nog genoeg? Anders regelen we gelijk een extra glas". Dit hebben we echt wel eens anders meegemaakt. Het is tekenend voor de ontspannen en plezierige sfeer op deze camping. De accommodatie was keurig en helemaal top. Ook de bedden waren uitstekend. Het personeel was bijzonder vriendelijk en ook het restaurant was uitstekend. De voorzieningen (zwembad etc.) waren goed en netjes verzorgd. Mooie verzorgde camping met een prachtige ligging. Absoluut geweldig!

Heerlijke tussenstop

van Driel,
    2-8-2018

Prima adres in de Vogezen. Wij verbleven voor de derde keer als tussenstop vanuit zuid Frankrijk bij Hans voor één nacht. Goede kamers, goed eten. Een aanrader.

Een aanrader

Geurs-De Boeck,
    1-8-2018

Goede ligging , vriendelijke ontvangst veel en lekker eten.

Bussang (Vosges) scoort een 8 uit 10, op basis van 39 reviews