Reviews over Baerenthal

een mooie camping voor weinig geld.

j. van den Kommer,
    11-8-2015

Een goed verzorgde camping. Mooie ruime plaatsen, achter de caravan stroom,water en waterafvoer.

Ontvangst was hartelijk. Ze praten 3 talen bij de receptie.

De toercaravans staan gescheiden van de vasten. Het park is ruim opgezet. Mooie, ruime sanitaire gebouwen. In het restaurant kan je heerlijk eten, voor weinig geld. Wij komen zeker terug.

een aanrader

Johan,
    4-8-2012

Mooie rustige omgeving.Camping bezit geen eigen winkel maar in het dorpje heb je een bakker waar ook andere levensmiddelen te verkrijgen zijn.Sinds dit jaar ook WIFI

veel camping voor weinig

van Dijk,
    17-8-2010

Het grootste deel vd camping bestaat uit vaste plaatsen met omtimmerde toercaravans, tuinkabouters en tattoo bewoners, is verder prima hoor.

Op het tourgedeelte een gezellige rommel van div. nationaliteiten en kampeermiddelen.

(van bestelbusje met partytent of pop-up tent + bouwzeil tot tandemassers of camper met balkon en motor op de aanhanger). 's Avonds vuurtjes en overal geroezemoes.

Mooi meertje met veel vis en helder water. Speeltuintje voor de kleintjes en iets groteren, helaas te veel te ver om alleen te kunnen spelen. Kantine met flipperkast waar je 's avonds ongetwijfeld kunt bingo'en (we zijn er niet geweest).

Sanitair wordt goed bijgehouden al zouden een paar trekkers in de douches het helemaal afmaken. Baerenthal heeft een slager en bakker (waar je in geval van nood ook wat andere kleine inkopen kunt doen). Voor de rest is het 10min. rijden naar een fatsoenlijke super.

rustige vriendelijke camping

Lak,
    7-7-2010

een groot aantal vaste caravans met vnl vriendelijke mensen (Frans en Duits).de plekken voor tenten/caravans zijn ruim. zeer behulpzame mensen bij de receptie.

Restaurant duidelijk minder vriendelijk. Daarom het eten niet uitgeprobeerd. in de omgeving zijn goede restaurants. Zwemwater van het meertje is goed. Ook het zwembad is goed.

Niet juist behandeld.

Sophie,
    23-9-2009

Camping zag er erg netjes en mooi uit.

Erg jammer vonden wij dat we met onze erg lieve hond niet werden toegelaten op de camping omdat dit hondenras(raszuivere Engelse stafford)niet toegestaan zou zijn in Frankrijk en hun camping.Terwijl dit hondenras mits raszuiver wel degelijk toegestaan is in Frankrijk.

Baerenthal scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews