Sussac

Reviews over Sussac

rustig plattelandsdorpje

Famille R.,
    14-12-2014

Heerlijk rustig dorpje op het Franse platteland. In het dorp is weinig te doen, maar er zijn genoeg wandelmogelijkheden in de directe omgeving, waaronder het mooie Mont Gargan.

Voor boodschappen en dergelijke moet U naar het nabijgelegen Chateauneuf, maar dat is direct ook een leuk uitstapje dan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Puur, traditioneel! Frankrijk op z'n best!

senders221,
    11-10-2013

Wat een geweldige plek. Leuk en gezellig dorpje en de omgeving is zo ontzettend mooi! Wij komen veel hier en het verveelt nooit. Genoeg te beleven en te zien! Ik zou iedereen aanraden om hierheen te komen

Gereisd met partner in augustus 2013

Mooie omgeving!

Frederike de Boer,
    19-9-2013

Cussac is een bescheiden, authentiek plaatsje in Frankrijk. Niet toeristisch, heel puur, vriendelijke mensen. Prachtige omgeving, uitstekend wandelgebied, genoeg te doen, ook voor kinderen. Duik de geschiedenis in door kasteelbezoek of een historische plaats als Oradour. Grotten, marktjes, paardrijden, er is van alles te doen! Het heeft me zeer aangesproken. We komen graag weer terug in deze omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Sussac scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews