Limousin

We hebben een aantal aanbieders voor Limousin voor je op een rij gezet:

vakanties Limousin

We hebben een aantal aanbieders voor Limousin voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Limousin

Echt thuiskomen, zo voelt het op Lallé!

Margriet van Rooijen,
    12-1-2019

Dit is het echte kamperen. Je voelt je gelijk thuis op deze camping. Voordat wij in 2011 voor het eerst naar deze camping gingen, kwamen wij nooit ergens 2 keer. Onze meiden (nu 8 en 12) blijven vragen of we er weer heen gaan. Komende zomer gaan we dan ook voor de 5e keer naar Lallé. Ook al zijn er veel terugkerende gasten, ook als je voor het eerst komt voel je je welkom!

Jos, Hanny en Dave zijn echt superlieve mensen met het hart op de juiste plek. De kookkunsten van Hanny zijn geweldig, de kip van Jos op zondag moet je zeker geproefd hebben. Verder kom je hier helemaal tot rust, geen dagelijks animatie, wel af en toe een gezellige muziekavond (ook voor de kinderen). Zwembad is prima, de meren in de omgeving zijn fantastisch. De Correze is sowieso een heel mooi gebied. We zijn nog lang niet uitgekeken. Het is echt thuiskomen!

Heerlijke gemoedelijke camping

Lena,
    29-12-2018

Heerlijke kleine gemoedelijke camping, fantastisch schoon sanitair. Grote plaatsen, genoeg te doen voor kinderen (5 en 8) zonder ‘animatie’. Heel behulpzame eigenaren. Elke dag brood bezorgd bij de tent, paar keer per week regelen ze eten op de camping. Wij hadden lekkere pizza’s en fantastische gegrilde kip. Er waren wel weinig plekken met schaduw. Zwembad is klein, maar voldoet prima. Lokale zwemplas op loopafstand.

De omgeving is echt Frans en rustig, absoluut niet toeristisch. Aanrader is kanoën en een bezoek aan Limoges.

Wij komen hier zeker weer.

zeer fantastische camping

fred remmerswaal,
    23-11-2018

zeer zeer vriendelijke camping eigenaars .De ontvangst was uitstekend gedurende een week een mobile home gehuurd. De pizza en gezamelijke maaltijden die door Alex gemaakt worden en door Sandra uitgeserveerd worden zijn uitstekend. Een prachtige omgeving wij zijn zeker van plan om in 2019 weer terug te komen maar dan langer.

Gereisd met partner in juni 2018

Gezin, 3 kinderen 5-11jaar

Amina Akharroub,
    1-11-2018

In juli 2018 hebben we op Mialaret een onvergetelijke fijne tijd gehad, een prachtige natuur, een verzorgd domein en een supervriendelijk team met hetzelfde doel voor ogen. Ons een fijn gevoel geven!

Variatie aan animatie voor 5-11jarigen was ruim voldoende... zodat mijn man en ik ook 2 uurtjes per dag rustig van de rust op het domein konden genieten. Zennnnn

Fijne plek met kinderen!

Daniel,
    23-10-2018

Mooie rustige plek op het Franse platteland. De kinderen hebben het erg naar hun zin gehad. De safaritenten staan op een prachtige plek en zijn van alle gemakken voorzien.