Reviews over St. Martin Sepert

Fijne plek met kinderen!

Daniel,
    23-10-2018

Mooie rustige plek op het Franse platteland. De kinderen hebben het erg naar hun zin gehad. De safaritenten staan op een prachtige plek en zijn van alle gemakken voorzien.

Echt de moeite waard

Petra,
    14-8-2018

Een prachtige camping, grote plaatsen. Er zijn veel hoogte verschillen. Wij zaten op plek 6 dat is boven op de berg. Het is daar warmer dan beneden maar wij hadden veel schaduw. Het toiletgebouw wordt steeds een beetje uitgebreid. Goede sfeer. Eigenlijk alleen Nederlanders.Wij hebben pizza gegeten deze smaakte prima. Leuke dingen te doen: Markt in Urcheze, wandeling cascade de Biallet(picknicken bij de waterval) Op de camping is ee een welkomspraatje op zaterdagavond en hangen er allerlei ideeennover wat te doen op de camping en in de omgeving. Wij vonden de rode stad, Oradoure sur glane, Brive en Rocamadour, Gimel les cascade, en ‘s avonds eten met de Fransen bij marches des producteurs de pays( bord, bestek en beker mee, daar eten kopen BBQ en aan lange bierbanken gezamenlijk opeten de moeite waard.

Fantastisch, met een enorm medeleven

Albert de Vries,
    2-11-2017

Dat het een prachtige tuin is waar je mag kamperen en waar liefde en saamhorigheid is. Ook hier zijn huisregels waardoor het zo fijn is dat je aan niets je ergert. Wij hadden voor drie weken geboekt en hebben verlengt zo super is het er!! Paul, Anita, Sjoerd, Hananja en David zijn super gastvrije mensen .. Ik had net gehoord voor dat ik op vakantie ging dat ik ernstig ziek was, we hebben daar als gezin zo'n warmte en liefde ontvangen dat is met geen pen te beschrijven, ook de samenkomst zondag is een topper, deze christelijke camping is een geweldige aanrader voor rust zoekers... heerlijke wandeling van een half uur is er aangelegd aan de rand van de camping waar je geen tent tegenkomt zo groot terrein ... Als je op het terras gaat zitten tussen prachtige bloemen en planten kan je enorm genieten, ook voor de kinderen vermaken ze prima er is club en er word veel gevoetbald met mooie doelen, volleybal veld, en natuurlijk een water en zandhoek en zwembad.. met andere woorden een super aanrader ...

Super!

Eduard,
    26-10-2017

Sfeer op de camping is heel plezierig! Plekken zijn erg ruim en organisatie is dik in orde. Kwaliteit van het eten vind ik matig in verhouding tot de prijs.

Heerlijke ruime rustige camping

Gert Nooteboom,
    10-10-2017

De mooie ligging van de camping en de mooie plaatsen. Het restaurant is super sfeervol.

St. Martin Sepert scoort een 7,1 uit 10, op basis van 16 reviews