Reviews over Neuvic (Correze)

Gezin, 3 kinderen 5-11jaar

Amina Akharroub,
    1-11-2018

In juli 2018 hebben we op Mialaret een onvergetelijke fijne tijd gehad, een prachtige natuur, een verzorgd domein en een supervriendelijk team met hetzelfde doel voor ogen. Ons een fijn gevoel geven!

Variatie aan animatie voor 5-11jarigen was ruim voldoende... zodat mijn man en ik ook 2 uurtjes per dag rustig van de rust op het domein konden genieten. Zennnnn

leuk, maar met een onprettige afdronk

Marco Bouman,
    26-9-2018

Ruime plek, campingeigenaren doen hun best voor je, rust. Omgeving vond ik niet bijzonder. Ga vooral 50 km oostelijker, naar de Auvergne. Echter, als je zonder enige vooraankondiging van de eigenaren ineens 11 paarden mét jongeren pal voor je op de rustige camping krijgt, dan weet je dat het gedaan is met de nachtrust, als de campingeigenaren niet ingrijpen. Dat hebben ze helaas niet gedaan. Ondanks campingregels dat het al om 22:00 uur stil moet zijn, werd het dat pas om 01:00 uur. Ik was boos de volgende ochtend, had inderdaad moeten wachten en heb de eigenaar zijn gebrek aan doortastendheid verweten, weliswaar anders geformuleerd, maar het kwam er wel op neer. Op geen enkele wijze namen de eigenaren hun verantwoordelijkheid in deze. Ook na een handreiking mijnerzijds geruime tijd later middels een uitgebreide mail is hier niet op gereageerd. Ik betreur dat in hoge mate. Niet reageren is immers ook reageren.

Vakantiegevoel van begin tot eind!

Walter,
    20-8-2018

Mooie grote plekken met vrije keus waar je gaat staan. Picknick tafel bij iedere plek. Leuke camping voor jong en oud. Mooie omgeving, je krijgt tips dmv informatieboekje van de camping.

Aaltje,
    18-8-2018

Ruim landgoed met bos, weiland een kasteel en veel privacy. Ontspannen sfeer en er kan veel. Veel interessante mensen. Geen pretparkactiviteiten maar een zeer divers aanbod op creatief en sportief gebied: linoleumsnedes maken, timmerdorp, sport, paardrijden, circusschool. Geen opgefokt of gedwongen gedoe. Geen strakke regels. Vuurtje maken mag. Je kunt lekker aanrommelen. Maar ook kwaliteit en superaardige begeleiders. Een verademing dat dit nog bestaat. Ben helemaal bijgekomen.

Sfeervol, ongedwongen, kneuterig en ook chique

ER72,
    10-8-2018

Zeer sfeervolle, warme, gezellige plek. De chalets zijn schoon, fijne bedden, sfeervol, maar ook kneuterig met hier en daar n mankement. Bij iedere plek een fijne picknicktafel en een stookplaats. Geweldig dat dat gewoon mocht ondanks de droogte. Het zwembad had geen vaste tijden dus s'avonds mocht er ook gezwommen worden. Engeltjes bakken was fantastisch leuk voor de jongere kinderen en het jongerenveld helemaal leuk voor de oudere kinderen. Personeel werkte kei hard om alles goed te laten verlopen. Eege, de eigenaar was de grote vriendelijke reus.

Neuvic (Correze) scoort een 7 uit 10, op basis van 49 reviews