Reviews over Neuvic (Correze)

Kleine plaats, klein centrum goede supermarkt

PeterEJ
    11-11-2017
    Geen grote bezienswaardigheden, karakteristiek Frans plaatsje.

Eenvoudig Frans dorp in de buurt van stuwmeer

Leon
    12-8-2017

Eenvoudig Frans plattelands dorp met de nodige (standaard) voorzieningen.

Enkele restaurants, pin automaten en Super Marche in dorp aanwezig.

Stuwmeer op circa 1,5km van dorp.

Aan zijde dorp bij stuwmeer zandstrand (Plage de Neuvic) met speeltoestellen. Minimale horeca voorzieningen bij dit strand.

Andere zijde van meer mooi, eenvoudig strand (Plage de Maury). Dit strand heeft een betere zonligging en wel horeca voorzieningen.

Heuvelachtige bosrijke omgeving, afgewisseld met weilanden, met uitstekende wandelmogelijkheden.

Door heuvelachtig landschap en beperkte fietsvoorzieningen omgeving minder geschikt voor (recreatieve) fietsers.

Fijne groene en rustgevende omgeving. Genoeg te d.

Sven Verhoeven
    20-2-2017

Er is veel te zien. Tijd heeft op sommige plekken stil gestaan. Geweldig.

Sommige mooie plekken zijn best wel even rijden. Echter zie je wel veel onderweg.

De onbekende verrassing

Ingrid
    6-8-2015
    Een prachtige ongerepte bestemming

Mooi meer bij Neuvic

maarten
    21-11-2014
    Flyboarden een sensatie! Mooie golfbaan waar je de hele dag kunt golfen voor € 23.00:-)
Neuvic (Correze) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 49 reviews