Monceaux-sur-Dordogne (Correze)

We hebben een aantal aanbieders voor Monceaux-sur-Dordogne (Correze) voor je op een rij gezet:

Reviews over Monceaux-sur-Dordogne (Correze)

Mooie plek

Yolanda Mook ,
    2-3-2015

Klein plaatsje, maar het nabij gelegen plaatsje Argentat is prachtig. De boerenmarkt, in de zomerperiode, is erg leuk. Je kan daar, iedere donderdagavond, je vlees laten roosteren en gezellig samen met de Fransen aan tafel schuiven en genieten van je maaltijd en een plaatselijke band. Dit is echt uniek en je betaald er niets voor.

Gereisd met partner in juli 2014

Mooi gebied

schweertman,
    16-9-2013

Dit is een mooi gebied voor jong en oud waar veel te doen en te beleven is.

Zoals grotten, kastelen, watervallen bezoeken. ook sportief kan je in dit gebied veel doen. Zoals kanoeen, wandelen, fietsen en nog veel meer. het is echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Rustig en romantisch

mathildenijbakker,
    10-9-2013

De omgeving is bosrijk met veel kleine dorpjes en hele vriendelijke mensen.

Veel restaurantjes ook in de gehuchtjes onderweg waar je heerlijk kunt eten voor een klein bedrag. De vergezichten adembenemend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooi, rustig, pittoresk, terug in de tijd!!

Miriam van Gemert,
    1-8-2013

Mooie stille dorpjes ( Curemonte ). Leuk is Collonge de Rouge met leuke winkeltjes en straatjes.( Niet groot). De wandelroutes in de bergen of door Argentat. De rommelmarkt op zondagochten in Argentat.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Erg klein Frans plaatsje

peeetor,
    9-8-2012

In dit kleine Franse dorpje is niet veel te beleven. In het hoogseizoen is er wekelijks een soort buurtbbq waar ook toeristen welkom zijn.

We zijn in dit plaatsje geweest omdat een van onze wandeltochten door de Dordogneomgeving hier begon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Monceaux-sur-Dordogne (Correze) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 49 reviews