Sorteren

Reviews over Limoges

Verassend goed overnachtingshotel!

Inge
    28-8-2018

Prachtig nieuw of gerenoveerd hotel midden in het centrum van Limoges. Aan de overkant van een prachtig omheind park met Benedictijns klooster.

Ontzettend attent en aardig personeel dat ook goed Engels sprak en niet alleen Frans! Rustige (familie) kamers met uitstekende bedden en goed sanitair. Voor een hotel van deze toch grote keten vond ik het zeer gemoedelijk met een familiaire sfeer.

Nadeel vond ik dat de straat waarin het hotel zich bevindt wat armoedig aan doet en de parkeergarage alleen geschikt is voor auto's lager dan 1.90cm.

Ontbijt heel goed zeker voor Frankrijk.

Prima hotel voor doorreis

marielle
    14-8-2018

1 nachtje geslapen op doorreis naar het zuiden. Helaas was het meer droog(gelegd). Helaas geen mooi uitzicht dus. Inchecken ging prima. Snelle service. Konden ter plekke nog een voorkeur opgeven en voor de kindjes een presentje. 4 persoons kamer is klein maar het past. Je slaapt er tenslotte alleen maar. Bedden liggen goed. Douche ook schoon en fris. Apart toilet. Zwembad was heerlijk. Wellicht wat te klein? Maar wij waren er vroeg dus hadden het zwembad zowat voor ons alleen. Het ontbijt was matig. We waren ook wel laat. Schat rond 9u? Maar scrambled eggs waren op. Evenals de koffie mokken. Werd weinig aangevuld. Diner hebben wij genuttigd in het winkel warenhuis op 5min rijden. Daar is ook een mac Donald. Kortom. Prima locatie voor een prima prijs. Jammer dat het ontbijt niet werd aangevuld

doorgangscamping

Nicole
    17-7-2018

Sanitair = 6/10. Van het "vernieuwd sanitair" volgens Acsi hadden we andere verwachtingen : wastafels en douchedeuren inderdaad vernieuwd maar voor de rest : muren met afgebladerde verf, stokoude vloer,verouderde opbouwwaterleiding. Alles matig onderhouden alhoewel het naar chloor rook. Wel goede, warme douches. Domein = parkachtig met veel grote bomen en goed onderhouden (= 8,5/10). Zwembadfoto van Acsi misleidend : opbouwzwembad met houten wand van 4mx5m. Besluit : 7/10 goede doorgangscamping naast een grote Leclerc warenhuis.

Prima camping

Thierry
    13-9-2017

We kunnen de voorgaande positieve beoordelingen beamen. We verbleven er 2 nachten. Zeer vriendelijk onthaal. Sanitair is niet super de luxe maar het voldoet. Heel dichtbij is er een 7/7 restaurant met een gevarieerd aanbod. We hebben er geen gebruik van gemaakt. Zeer geschikt als doorreiscamping of voor enkele dagen. Er is een ruim aanbod aan plaatsen. Schotelantenne was gemakkelijk uit te richten en wifi was top.

Prima (doorreis)camping

Peter
    6-8-2017

Nette, goedkope camping in Limoges, uitstekend geschikt als doorreiscamping of voor een kort bezoek aan stad en omgeving. Vriendelijk personeel en prima sanitair. Wifi is goedkoop (€ 1,-/dag) en werkte prima.

Limoges scoort een 7,8 uit 10, op basis van 18 reviews