Reviews over Dun-le-Palestel

zeer fantastische camping

fred remmerswaal,
    23-11-2018

zeer zeer vriendelijke camping eigenaars .De ontvangst was uitstekend gedurende een week een mobile home gehuurd. De pizza en gezamelijke maaltijden die door Alex gemaakt worden en door Sandra uitgeserveerd worden zijn uitstekend. Een prachtige omgeving wij zijn zeker van plan om in 2019 weer terug te komen maar dan langer.

Deze camping is aan te bevelen.

Willy Göertz,
    22-9-2018

Wij waren de laatste week van augustus op de camping. Zeer vriendelijke eigenaren, die het de gasten naar de zin proberen te maken.

De toilet’s zijn schoon en nieuw, douches zijn dedateerd maar schoon. De douches worden van de winter vernieuwd, volgens de eigenaar.

We hebben uitstekend gegeten op de camping, voor een goede prijs. De camping is rustig gelegen, je hoorde ‘s nachts bijna geen auto’s en de sterrenhemel was prachtig.

We hebben veel gewandeld in de omgeving en gezien. Op deze camping komen wij graag nog eens terug.

Vakantie op en top

Ineke en Gerard,
    17-9-2018

We zijn hier nu 3 keer geweest en elke keer is het weer geweldig. Wat een lieve mensen zijn Alex en Sandra.

Heerlijk eten en super gezellig, ze doen er alles aan om iedereen een vakantie gevoel te geven. Door het gezamenlijk eten worden de contacten makkelijker gelegd met mede kampeerders.

Kortom kom

Heel fijn

Monique van loenen,
    17-9-2018

Prima camping vooral goed invalide sanitair. Lekker wandelen. Wij hebben een hele fijne tijd gehad

Prachtige plek!

Sascha,
    31-8-2018

Meteen een heel vriendelijk ontvangst door de eigenaresse. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Iedere plaats is voorzien van een prachtig uitzicht.

De kinderen hebben erg genoten van de speeltoestellen en het zwembad. Zwembad was heerlijk verfrissend.

Er heerst een heerlijke rust op de camping. Direct aan de camping grenst een stuk bos welke ideaal is om je hond uit te laten.

Verder een goede broodservice en een heerlijk restaurant.

Sanitair is goed en schoon.

In de omgeving is er genoeg te doen en te zien. Wij vonden het erg fijn dat het nog niet door de massa ontdekt is, waardoor de bezienswaardigheden gewoon altijd heerlijk rustig zijn.

Je hebt hier echt nog de mogelijkheid om basic te kamperen. Wij komen hier zeker nog eens terug!