Sorteren

Reviews over Cognac-la-Forêt

Echt een aanrader!

Martin & Annie
    1-9-2018

Mooie camping, rustig gelegen, uitstekende sanitaire voorzieningen, heerlijk zwembad en vriendelijke eigenaren. Hebben van 25 augustus tot 2 september 2018 op deze camping gekampeerd. Bezoek zeker de stad Limoges en neem daar het toeristen treintje, echt de moeite waard. Fiets en wandelmogelijkheden, leuke weekmarkten en brocante markten in de omgeving. Boerenmarkt in het dorp zeker bezoeken, is een echte aanrader, je koopt er je ingrediënten, laat ze klaarmaken en schuift aan tafel bij de plaatselijke bevolking en geniet van je maaltijd. Is echt een happening! Patat met, pizza of wat dan ook, het is makkelijk en lekker, genieten maar, met of zonder kinderen het is een echt leuke camping. Waarom wij vertrekken? Frankrijk is groot en er is nog meer te zien en te genieten.

Mooie kleine camping

Onno
    13-8-2018

+ erg goede service eigenaren

+ grote plekken

+ super sanitair

+ brood wordt op de plek gebracht

- voor ons te klein en te weinig reuring

- klein zwembad

Zeer fijne camping

Sakkers
    11-8-2018

Een van de betere campings in Frankrijk.

zeer behulpzame eigenaren, hele grote plaatsen, super sanitair, lekker zwembad.

Brood wordt s'ochtends bezorgd in je voortent.

Oradour-sur-glane is een aanrader maar ga vroeg op de dag, voordat de meute selfie en herrie toeristen de boel overneemt.

Zeer goed

hanny
    11-8-2018

Wat een heerlijke camping. In het voorjaar, op heen- en terugreis naar het zuiden hier in totaal een paar weekjes gestaan. We waren dat in eerste instantie niet van plan maar hadden moeite om de camping vaarwel te zeggen. Prettig, rustig, zeer gastvrij en behulpzaam. Sanitair zeer schoon. Zeer grote staanplaatsen. We komen hier zeker terug.

Genoten van deze camping en prachtige omgeving!

Ed van Drumpt
    10-8-2018

Fijne camping om wat langer te staan. Mooie plaatsen en ligging. Prettige Nederlandse eigenaren, uitstekend sanitair. Twee maal per week kan men aanschuiven bij een gezamenlijke maaltijd, lekker gegeten! Heerlijk gefietst in de omgeving, onze electr. fietsen kwamen hierbij goed van pas. Sommige plaatsen lopen wat af en vraagt het plaatsen van de caravan wat meer tijd.

Cognac-la-Forêt scoort een 7,7 uit 10, op basis van 17 reviews