Reviews over Chamberet

mooie rustige idyllische omgeving

Sabine de Vries,
    23-8-2011

De pipowagens zijn mooi en voor 4 personen groot genoeg (wij waren er met 2 volwassenen en onze dochters van 8 en 12 jaar). Deze omgeving is echt geschikt voor als je een rustige en ontspannen vakantie wilt. Het is er heel idyllisch. De wagens staan tussen de appelbomen (en dus helaas zijn er ook veel wespen in augustus). In de omgeving zijn er mooie, rustige stadjes te bezichtigen, je kunt zwemmen in het meer bij Treignac en er is genoeg te wandelen (ook in het bos van het Arboretum waarin de pipowagens staan). Het personeel van de "camping" is erg vriendelijk. Het zwembad vonden onze kinderen erg leuk. Wij waren er 10 dagen en dat beviel goed!

leuk maar vreselijk gehorig!

miranda,
    1-8-2011

We zijn gister thuis gekomen. We zijn met ons drietjes (onze dochter van negen maanden en wij) een week op deze camping geweest. De wagen was super netjes, alleen alles kraakt. (deuren, wc, vloer) . Dat is erg lastig met een slapende baby.

Het ontbijt viel ons tegen. Het stokbrood was alles behalve vers! Wij hebben elke dag zelf vers stokbrood van de winkel gehad.

Het personeel is heel erg vriendelijk en aardig.

Het zwembad is netjes en schoon. Doordat hij zo klein is, is het wel snel te vol.

We hebben een leuke vakantie gehad maar we gaan hier niet weer heen.

Leuk en lastig

Sam,
    7-9-2010

Wij hadden eind augustus 1 weekje een pipowagen gehuurd. De wagens zijn mooi en zeer verzorgt, maar ga er niet mer 5 personen in! Wij waren met 2 volwassenen en een kind van 2 jaar en dat was al niet erg handig. Omdat er geen aparte kamer is (alleen bedstee) is het erg lastig om het kinderbedje ergens kwijt te kunnen. Wij hadden hem in de bedstee staan, maar dat was nogal een gedoe. Verder jammer dat er geen airco in zit waardoor het erg heet wordt op warme dagen.

Het ontbijt is meer dan perfect. En ook het zwembad en de speelgelegendheden voor de kinderen is prima! In de omgeving is er niet zo heel veel te doen. Een week was meer dan voldoende om de omgeving te verkennen.

Nooit Meer

S van der Meer,
    16-8-2010

Mooi park, erg leuk die pipowagens.

Maar niet geschikt voor hele kleine kinderen, onze jongste van anderhalf vond de trap van de pipowagen erg interessant, levensgevaarlijk die trap we waren blij dat we maar één dag op dit park waren.

De twee oudste(4 en 8)verveelde zich al na een halve dag, het zwembad was net een broeikas (veel herrie als het wat drukker was in het zwembad).

Het ergste en nogal vernederend was de inspectie van de pipowagen, volgens miss Bitch was het "not very clean", it was cleaner when you came here!!!Wel knap dat ze uberhaupt engels sprak of had ze deze zinnen speciaal ingestudeerd, verder sprak ze namelijk totaal geen engels alleen maar frans!!!!!

Belachelijk we hadden het helemaal netjes achter gelaten.Gr Mammaloe

mooie streek, ligging en park

ruud van esch,
    9-8-2010

zeer mooi schoon en verzorgd park. Voor kleine kinderen echt ideaal.

Alles lekker overzichtelijk en schoon!!

super leuke vakantie gehad en zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan.