Reviews over Beaulieu-sur-Dordogne (Correze)

Mooi gelegen camping aan de Dordogne

Billy-Jane,
    21-9-2018

Mooi gelegen camping naast het dorpje aan de Dordogne. Wel veel muggen maar daar is weinig aan te doen, natuurlijk. Wij hadden een Sweet tent met douche, wc en keuken met warm/koud water, heerlijk!! Tent was redelijk schoon maar had schoner kunnen zijn. Leuk zwembad, ook voor ons dochtertje van 4 een leuke soort waterspeeltuin. Omgeving is prachtig! Lekker rustig met mooie dorpjes en watervallen etc. Rocamadour en Cascades de Murel zijn aanraders!

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij om te lezen dat jullie en fijne vakantie hebben gehad op onze camping. We nemen uw opmerking goed op en zullen er verbetering in maken.

Met hoop jullie nog een keer te kunnen verwelkomen,

Schitterend gelegen camping

Josefien,
    28-8-2018

Schitterend gelegen camping. We hebben heel veel plezier gehad op/bij de rivier. We hadden een tent gehuurd en die was prima. De kampeerplekken liggen mooi, al stond het allemaal wel erg dicht bij elkaar. Wij waren in het hoogseizoen en het was druk op de camping. Regelmatig alle toiletten en douches bezet, tot laat op de avond rumoer. Kan me voorstellen dat het in het voor of naseizoen beter vertoeven is Personeel is jong maar wel vriendelijk. Omgeving is adembenemend mooi. Het dorpje zelf ook schitterend.

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op onze camping en dat jullie erg hebben genoten van de rivier.

Met vriendelijke groet,

Schitterend gelegen camping die ietwat teleurstelt

Ash,
    26-8-2018

Een a-typische Huttopia-camping.

Pluspunten: de roulotte is gewoon leuk en goed verzorgd. Het riviertje is lekker rustig (waarom liggen daar niet meer mensen?) en de camping ligt in een leuk dorp

Minpunten: De accommodaties en tenten liggen er dicht op elkaar. Met name de tenten liggen heel netjes naast elkaar aan een ''straatje''. Er is veel en ietwat luidruchtige animatie en ook het publiek is luidruchtiger dan dat we gewend zijn op andere Huttopia campings. In het zwembad mag je geen opblaasspulletjes meenemen en er is zelf een glijbaan (dat zijn we he-le-maal niet gewend bij Huttopia).

Al met al kregen wij het gevoel dat Huttopia deze camping pas overgenomen had en nog flink bezig is om deze geheel om te katten naar hun eigen concept (ruimte, natuur, rust).

Al met al ietwat teleurgesteld dus...

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te lezen dat julie de camping en zijn ligging fijn hebben gevonden.

Onze roulottes liggen inderdaad net achter het zwembad, bar & restaurant, animatie tent wat geluid kan opleveren elke dag, vooral in het hoogseizoen.

Onze Huttopia camping is meestal gewaardeerd voor de rust en de natuur.

Fijne camping

Diana,
    23-8-2018

Leuke kleinschalige camping, prachtig gelegen aan de Dordogne. Je kan kiezen voor een plek aan de rivier als je dat wilt. Leuke animatie voor de kinderen, prima zwembad. Paar eenvoudige gerechten te verkrijgen bij de bar zoals pizza en friet. Broodjes kun je de dag ervoor bestellen maar je loopt ook zo het gezellige dorpje in waar genoeg bakkertjes te vinden zijn. Grote supermarkten op ong. 5 a 10 min rijden. Sanitair op de camping oogt nieuw en wordt 3 keer per dag schoongemaakt.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op onze camping en dat de kinderen de animatie leuk vonden.

Aangenaam verblijf

Ann VH,
    29-7-2018

De camping was zeer aangenaam, heel rustig. We kregen een mooie grote staanplaats.Dicht bij het dorp. Het personeel was zeer vriendelijk. Het sanitair werd meerdere malen per dag gepoetst. En er was altijd heel warm water om te douchen en af te wassen. Het zwembad was ook heel proper, enige minpuntje was dat de tegels rond zwembad los lagen. Voor mensen die niet houden van massatoerisme is dit een ideale camping. Je komt er helemaal tot rust. Wij hebben genoten van ons vakantie.

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij om te lezen dat jullie een fijne tijd hebben gehad op onze camping en lekker van de rust hebben genoten.

Met hoop jullie nog een keer te kunnen verwelkomen,

Beaulieu-sur-Dordogne (Correze) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 26 reviews