Beaulieu-sur-Dordogne (Correze)

We hebben een aantal aanbieders voor Beaulieu-sur-Dordogne (Correze) voor je op een rij gezet:

Reviews over Beaulieu-sur-Dordogne (Correze)

Leuk dorpje

Pieter,
    20-2-2017

Gezellig pleintje, met op de hoek een restaurantje met mooie tuin (waar ook de kleinste kids kunnen spelen). Elke maandag een dorpsbbq aan het water, geweldig. Al met al lekker kneuterig dorpje, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuk klein dorpje. Handig voor bij de camping

hansjelier1,
    25-8-2014

Met kleine kinderen gaan we niet uit eten, maar op het pleintje leken er genoeg plekjes om uit eten te gaan. Tijdens ons verblijf was er ook twee keer een vuurwerkshow 's avonds. Voor kleine boodschapjes zijn er twee supermarktjes in het dorpje op loopafstand. Voor de rest reden wij naar de Lidl in Bretenoux.

Aan het einde van de camping (onder de smalle brug door) vind je nog een speeltuin en voetbalveld. Hier kun je ook kanóen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooi stadje, wel behoorlijk toeristisch

Dorien ,
    26-9-2013

Leuk oud stadje, met aantal kleine straten. Mooie kerk. Genoeg terrassen en cafés, waarvan sommige niet al te klantvriendelijk maar over het algemeen prima. Mooie kano-tocht gemaakt van zo'n 2.5 uur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Pittoresk Frans dorpje in mooie Franse omgeving

etten-leur,
    14-8-2012

Kastelen, grotten, leuke stadjes, stoomlocomotief, Dinosauruspark, Franse marktjes, Brocante markten, mooie fietsroutes (juist ook voor de wielrenners), bootje varen op de Dordogne.......Vive La France!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prachtig stadje in een mooie streek

jannekehelsloot,
    29-7-2012

Het oude stadje is erg mooi om te bezichtigen. Daarbuiten heb je voldoende winkeltjes en eetgelegenheden om wat rond te kijken. In de directe omgeving is nog heel veel te beleven, een echte aanrader deze omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Beaulieu-sur-Dordogne (Correze) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 26 reviews