Reviews over Beaulieu-sur-Dordogne (Correze)

Leuk dorpje

Pieter
    20-2-2017

Gezellig pleintje, met op de hoek een restaurantje met mooie tuin (waar ook de kleinste kids kunnen spelen).

Elke maandag een dorpsbbq aan het water, geweldig.

Al met al lekker kneuterig dorpje, aanrader!

Heerlijk dorp!

Dorien Rypkema
    7-10-2014

Middelgroot stadje, met een gezellige weekmarkt. Een aantal prima restaurants en gezellige cafe's op het dorpsplein.

heel groen in juli

kniertje
    25-9-2014

als je van kano-en houdt ben je hier goed.De natuur is mooi groen en schoon. leuke dorpjes.

Leuk klein dorpje. Handig voor bij de camping

hansjelier1
    25-8-2014

Met kleine kinderen gaan we niet uit eten, maar op het pleintje leken er genoeg plekjes om uit eten te gaan. Tijdens ons verblijf was er ook twee keer een vuurwerkshow 's avonds.

Voor kleine boodschapjes zijn er twee supermarktjes in het dorpje op loopafstand. Voor de rest reden wij naar de Lidl in Bretenoux.

Aan het einde van de camping (onder de smalle brug door) vind je nog een speeltuin en voetbalveld. Hier kun je ook kanóen.

Mooi stadje!

Janna
    17-8-2014

Mooi oud stadje met mooie gebouwen en gezellige uitstraling. Leuke winkeltjes.

Beaulieu-sur-Dordogne (Correze) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 26 reviews