vakanties Vias Plage

Reviews over Vias Plage

Leuke camping maar veel lawaai

Natasja,
    2-11-2018

De camping heeft een mooie ligging direct aan het strand. Ook het zwembad is leuk voor jonge kinderen, leuke glijbanen en er zijn altijd wel bedjes vrij. Wat wij een nadeel vonden is de harde muziek van de animatie. Dit duurde soms tot na 24 uur. Gezellig als je er van houdt maar als je er ook voor je rust bent is het minder geschikt..

D.DOL,
    14-10-2018

Het weer was goed 28 gr. Maar de winkels van de camping waren dicht dat was jammer . volgend jaar eerder daar naar toe zeer kind vriendelijk goed zwembad mooi huisje . top camping verder

Laurence Liébart - 00 33 4 67 01 03 10, Dragonnière, 2-11-2018

Beste mevrouw, meneer,

bedankt dat u de moeite neemt om een beoordeling te schrijven en dat u voor ons gekozen heeft voor uw vakantie in september.

Wij hadden een heerlijk lange zomer waardoor onze vakantieganger echt hebben kunnen profiteren van de animatie en de zwemfaciliteiten. Om van alle faciliteiten gebruik te kunnen maken zien wij u graag terug in mei.

We hopen u weer te mogen verwelkomen in 2019!

Met vriendelijke groet

Laurence Liébart

Is teveel afhankelijk van waar en welke aanbieder.

Johan Schipper,
    12-10-2018

Dat er zeer grote verschillen bestaan , over de kwaliteit van de stacaravans van de verschillende aanbieders. Deze zijn meestal onvergelijkbaar en is uit de revieuws niet op te maken, welke aanbieder minder goed (slecht) gemiddeld of uitstekend is.

Een deel van de camping plaatsen heeft terecht in hoogseizoen klachten over geluid van de avond animatie. Een ander deel stukken minder. Het nieuwste deel, heeft de minste last, waar de stacaravans van touroperators staan.

Ned

Aanrader! Mooie camping, compleet, kindvriendelijk

Henk van der Velden,
    1-10-2018

Wij waren hier van half tot eind september 2018 en hebben een heerlijke vakantie gehad. De camping is heel compleet wat betreft faciliteiten, zoals eetgelegenheden en zwembaden. Het grootste gedeelte daarvan was echter gesloten vanaf 16-9, waardoor we beperkt waren tot één zwembad (La Cubaine) en twee eetgelegenheden (Jack's Burger en Pizzaria/ Rotisserie). Voor ons was dit niet zo'n punt, omdat we met een klein kind reisden. Als je als stel of met grotere kinderen bent, ben je wel wat beperkt. We stelden ons voor dat het in het hoogseizoen heel druk moet zijn, omdat het een enorme camping is. Eén van de animators vertelde dat het avondprogramma in juli en augustus door zo'n 400-500 mensen wordt bezocht, om een beeld te krijgen van de grootte.

De camping is heel goed onderhouden en schoon. Wij hadden een 3-kamer chalet waar we tevreden over waren. Nadeel was de harde bedden. We gaan nog eens terug.

een pareltje in een niemandsland

Nicolaas Bogaard,
    29-9-2018

de camping is mooi, netjes, geschikt voor langer verblijf. De camping is gesitueerd aan een mooi stukje kust met eigen toegang tot een grofzandig strand. De camping ligt in een soort vrijstaat. Eeen wirwar van weggetjes en steegjes waarvan maar een deel redelijk geasfalteerd is. De directe toegangsweg naar de camping is in schandalig slechte staat, deze camping onwaardig. Overige voorzieningen zijn vrij ver weg. Redelijk aantrekkelijke steden en dorpjes in de buurt zijn Vias en Agde. De camping heeft een heel redelijk supermarktje, feitelijk hoef je de camping niet af.

Bezienswaardigheden (Via Domitia, romeinse heirweg) vindt je in Narbonne, in Beziers vindt je de geschiedenis van de kerkstrijd tegen de Katharen

Vias Plage scoort een 6,1 uit 10, op basis van 654 reviews