We hebben een aantal aanbieders voor Vias Plage voor je op een rij gezet:

Reviews over Vias Plage

Leuk gezellig dorp

de ruiter,
    25-7-2017

Vias Plage heeft talrijke winkeltjes en restaurants en 2 kleinere supermarkten (Spar). Verder is het vooral een dorp met veel campings. Mooie kleinere stranden afgeschermd met rotspartijen. Zee loopt zeer geleidelijk af en is dus uitermate geschikt voor kinderen. Wel wat golven, maar niet al te hoog. Op het strand diverse activiteiten te doen zoals suppen, waterfietsen, etc. Verder verhuur van ligbedden en parasols. Er zijn mogelijkheden om eten en drinken te kopen. Verder het befaamde Europark, waar de toegang gratis is, maar je betaalt per activiteit. Zeer groot park voor jong en oud! Alleen in de avonduren open. Daarnaast gelegen een kartbaan en spookhuis en een mooi aangelegen mini-golf. In de buurt is het ook mogelijk om te varen op Canal du Midi. In het dorpje Portiranges was dit echter goedkoper. Verder is het erg leuk de 9 sluizen in Beziers te bekijken, in Aude is er een bijzonder mooi meer tussen de rotsblokken. Je mag hier echter niet in zwemmen, maar het is wel een fraai gezicht (Le Goeuffre l'oeil doux) en wat ook zeker de moeite waard is, is om de stad Carcasonne te bazichtigen (uurtje rijden). Kortom Vias plage ligt mooi centraal aan prachtige stranden en genoeg activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk voor 1 keer, maar niet meer

Ilse de Rooij,
    14-4-2017

De 'boulevard' was erg leuk en gezellig. Alleen wel jammer dat er nergens een goede eettent was. Overal werd je met een half uur het restaurant uitgewerkt. Daarnaast hadden wij de kermis, midgetgolfbaan en kartbaan met een halve week al gezien. Er was verder heel weinig te doen in de buurt en we werden verplicht om met de auto verderop te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2016

Zon, zand en water

DB,
    4-3-2017

Echt een vakantieplaats. Veel campings en vakantiehuisjes. Goede parkeergelegenheid bij het strand. Supermarkt en groentestalletjes ( s morgens een paar), goede bakkers, winkeltjes voor van alles en nog wat. Goede uitvalsplaats om omliggende plaatsen te gaan bezoeken. Agde, Sete en Beziers bijvoorbeeld. Al het verkeer naar het strand en de campings moet over één toevoerweg. Uitgaansleven heb ik niet zo'n kijk op. In het hoogseizoen wordt er wel veel meer georganiseerd.

Gereisd met partner in september 2016

Het ging wel

Annemieke,
    25-8-2015

De hele regio is een beetje verpauperd. Er mist 'iets' in de kern van alles; de mensen zijn apart, moeilijk uit te leggen. De geschiedenis heeft zijn sporen achtergelaten. De streek is, net als heel France, gewoon mooi, met een heftige historie & rijke cultuur aan gastronomie. Op een paar uur rijden van Spanje. De verlaten weggetjes leiden naar mooie, schijnbaar verlaten zandstranden, die, als je er aankomt, ze eigenlijk knetterdruk zijn;) Op de een of andere manier wil ik er toch wel weer terug, maar puur om meer te ontdekken over vroeger;)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Toeristisch

Fam Audenaerd,
    6-8-2015

Dit is wat je overal kan vinden op vakantie.

De souvenirs winkeltjes, restaurants etc.

Wel gezellig. De Mac Moules staat hoog aangeschreven om mossels te eten. Maar heb nog nooit zo slechte mossels gegeten.

Stranden wel mooi!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015