Sorteren

Reviews over Vendres-Plage

Fijne vakantie gehad.

Cees
    29-10-2018

Wij zijn hier eind juli begin augustus met onze tourcaravan geweest. Van te voren huiswerk gemaakt en een goede plek kunnen reserveren.

Door de hitte van deze zomer natuurlijk veel zand en muggen op de plaats.

Dit mocht de pret echter niet drukken.

Een heerlijke vakantie gehad, mooie ligging plek, dicht bij strand, mooi zwembad (vooral bij 18+ bad voor ons ouderen) en op rij afstand van alle supermarkten. Wat vooral een aanrader is, is het haventje op 1 kilometer van de camping, hier hebben heerlijke fruit de mer.

Onze kinderen 15+ hebben zich goed vermaakt met de waterparty, schuimparty etc.

Al met al leuk voor een keer.

Tout était parfait

Franck
    12-9-2018

Très bon aceuil, mobil home spacieux et très bien équipé, beaucoup de calme pour profiter des piscines et de la mer en famille. Plusieurs espaces de jeux pour les enfants ainsi que des activités quotidiennes sans avoir à débourser un centime supplémentaire. Je recommande ce camping pour les familles avec des enfants.

Mooie camping maar niet meer vanwege geluidsoverla

Fam. Wissink
    31-8-2018

Schone camping, vriendelijke ontvangst, geen borg. Zwembad en strand prima. Elke avond vanaf 21.00 uur tot 23.30 / 23.45 uur harde muziek van zowel de eigen camping als van de naastgelegen camping en een watersportbedrijf. Een avond rustig zitten is er niet bij! Ook is alles in het Frans: de info, animatie, regelgeving enz. Alleen de wifi is in het Engels/Nederlands te regelen 56 euro voor 14 dagen met 3 toestellen. En bij de glasbakken was er vertaling. De naastgelegen weg naar het strand geeft ook veel overlast: 's morgens vuilniswagens, bevoorrading vanaf half 7 en ' s nachts pratende mensen met radio's. Kortom nooit meer met Sandaya. We komen al 10 jaar in Frankrijk en hebben dit nog nooit meegemaakt.

Prima camping

Alcorola
    28-8-2018

Mooi zwembad, wel klein ten opzichte van de grootte van de camping. Iedere avond was er een entertainment show voor alle leeftijden wel iets. Erg Frans gericht. Strand op loopafstand, maar daar mogen geen honden op! Prima mobile home voor 5 personen. Genoeg schaduw van bomen en lekkere overkapping. Naastgelegen camping was erg luidruchtig maar om 12 uur was alles stil. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

2 volwassenen + 3 kinderen leeftijd 14, 15 en 16 + klein hondje

Leuke en schone camping!

Fam. Heynen
    23-8-2018

Afgelopen zondag terug gekomen van 2 heerlijke weken op deze camping. Enigszins sceptisch na het lezen van de reviews maar wij vonden het een topcamping. Superschone caravan en allemaal iets anders gepositioneerd zodat je niet bij het hele straatje op de veranda kijkt. We zaten in het gedeelte aan de overkant van de straat en daardoor lekker rustig. Zwembad is redelijk dichtbij en mede doordat er niet mag worden gegeten en gedronken erg schoon. Voor onze meiden van 7 en 9 een prima zwembad met een aantal glijbanen, golfslagbad en een bad 1,8m diep. Geen handdoek leggen dus altijd wel een bedje vrij. Strand was een eindje lopen (800m/1000m) maar goed te doen. direct bij de camping was een Spar winkel en een bakker. Het enige minpuntje van deze camping is de animatie die volledig in het frans was, maar al met al een supervakantie gehad op deze camping!

Vendres-Plage scoort een 7,4 uit 10, op basis van 225 reviews