Valleraugue (Gard)

We hebben een aantal aanbieders voor Valleraugue (Gard) voor je op een rij gezet:

Reviews over Valleraugue (Gard)

Gezellig, maar niet heel bijzonder.

christina
    11-10-2017

Er zijn in het dorp een paar goede bakkers, een kruidenier, groentenboer, slager, apotheek, een heel gezellige lunchroom en een aardig restaurant bij een hotel. Er is een goed toeristen-informatiebureau met heel veel informatie over de omgeving. Verder kun je er volop streekproducten kopen. Maar wat er ontbreekt is een levendig dorpsplein. Het dorp is langs de rivier (de Herault) gebouwd, wat het ontbreken van een kernplein verklaart.

Gereisd Met partner in september 2017

Gezellig en gastvrij dorp.

Christina, Den Haag
    8-7-2016

Typisch klein Frans plaatsje aan rivier. Enkele winkeltjes voor de benodigde alledaagse spullen. Uitstekende bakker(s), slager, kruidenier en groenteboer. Een goed Bureau de Tourisme, waar je alle informatie kunt krijgen over de streek en de mogelijkheden van excursies, wandelingen, fietstochten etc. Grote supermarkt is in Le Vigan, 20 km verderop.

Gereisd Met partner in juni 2016

Klein oud stadje

Steenvoorde
    22-8-2013

In het stadje zijn maar een paar winkeltjes en af en toe een evenement als een rommelmarkt of tentoonstelling. Mijn partner en ik hebben ooit eens gegeten in het Hotel langs de rivier. Hier serveren ze simpele, maar lekkere streekgerechten.

Gereisd Met partner in januari 2012

Wij vinden Valleraugue een heel mooi dorp, prachtige en 26

LeBon Rasschaerdt
    10-4-2005

Wij vinden Valleraugue een heel mooi dorp, prachtige omgeving en reeds gedurende 26 jaar verblijven wij tijdens ons vakantie omgeving Le Mouretou, waar wij een huis huren van vrienden .En zijn zinnens een huis te kopen daar,wij kennen veel mensen in het dorp en voelen, er ons thuis.Wijhebben er vrienden voor het leven gemaakt.

Gereisd Anders in Sun Apr 10 2005 10:18:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Valleraugue (Gard) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 13 reviews