Torreilles - Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Torreilles - Plage voor je op een rij gezet:

Reviews over Torreilles - Plage

Voor herhaling vatbaar

Kenneth,
    3-7-2018

Zalig genieten op een zeer aangename camping waar de kids kunnen ravotten in de zwembaden met glijbanen op op het strand (dat op wandelafstand is) De cafetaria is zeer lang open dus altijd gemakkelijk om nog iets te nuttigen. De kinderanimatie is ook in het Nederlands wat het voor de kleintjes ook weer fun maakt. Alles om een topvakantie te beleven is daar aanwezig. Enige minpuntje is de sanitaire voorziening. Deze zouden wat meer gepoetst mogen worden.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

Sandra,
    26-4-2017

Tijdens de paasvakantie is het hier erg rustig. Enkele Belgen, maar voornamelijk Fransen aanwezig op de campings. Er zijn heel wat bezienswaardigheden in de buurt. Voordeel van de paasvakantie: het is overal rustig, je hoeft nergens aan te schuiven. Nadeel: Er waren maar enkele restaurants open, de strandhuizen waren ze nog aan het bouwen, geen disco (daar er geen "jeugd" aanwezig was), ...

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Genoeg te doen en zien in de omgeving.

Fam_T-S_Breda,
    19-8-2015

Er is veel te bezichtigen en te doen in de omgeving van Torreilles-Plage. Oke voor veel dingen heb je de auto nodig om dat het allemaal niet even dichtbij is maar wij vonden dit niet erg. Torreilles-Plage zelf bestaat eigenlijk alleen maar uit een groot aantal aangrenzende campings met een één hoofdweg en een terrein waar ochtendmarkten, avondmarkten en een kleine kermis is. Voor ons al een aantal jaren een prima uitvalsbasis om dingen te ondernemen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 18 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niets bijzonders

Jeannet,
    23-7-2015

Is slechts 1 lange weg die eindigt bij de zee, smal strand met grof zand, zee loopt zeer zeker niet geleidelijk af. Strand bij Canet Plage is veel mooier, Geen boulevard maar 1 lange weg waar diverse campings aan liggen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Gewoon OKE - met knap uitzicht op de Pyreneeen

pieterjan,
    21-9-2014

Ideale bestemming voor familie (met jonge of oudere kinderen) Er valt wel echt wat te doen in deze regio. Zelf een motorboot besturen op een meer en de Middelandse zee, Prachtige fiets- en wandelroutes. Winkels steeds in de buurt (max 3 km). Mooie stranden. Er zijn zowel eenvoudige als luxueuze campings - veel huurhuisjes met alles erop en eraan. Cultuur ook OK een aantal prachtige kastelen, wijnproducenten, 'de oudste mens ter wereld', Goed en niet al te duur eten in vergelijking met België. Vele marktjes weliswaar enkel in het seizoen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014
Torreilles - Plage scoort een 6,8 uit 10, op basis van 274 reviews