St. Jean-du-Gard

Reviews over St. Jean-du-Gard

Leuk dorpje

Mirna
    22-9-2017

St. Jean du Gard is een klein plaatje met een supermarkt en een aantal restaurantjes. De markt op dinsdagochtend is heel leuk (tot 1 september wel aanzienlijk groter dan daarna). Verder is er niet veel te beleven. Om gezellig uiteten te gaan kan je beter naar Anduze, daar is 's avonds meer te zien. Maar voor de dagelijkse boodschappen en de markt is st. Jean du Gard prima.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Klein gemoedelijk stadje heeft alles wat je nodig

Marietta
    23-7-2017

Over het algemeen rustig gemoedelijk behalve op dinsdag dan is er de wekelijkse markt en kan je over de hoofden lopen. Maar dat doen wij graag want heel gezellig in de overdekte markt met fantastische voedingswaren. Verder door de straten een wat toeristischermarkt maar elke keer weer gezellig. Tip vroeg gaan dan is het ook niet zo warm. Verder boerenmarkt op zaterdag tres sympathique. Een wol en zijde markt in augustus en brocante markt op maandag. Je kan je hart ophalen aan het gevoel van la douce france. Ook natuurlijk stoomtreintje en aquarium maar dat is meer voor gezinnen met kleine kinderen die van ons is daar "te oud" voor.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

sfeervol typisch frans dorpje; goede voorzienigen

fam Jansen Houten
    9-1-2017

je mag er niet te veel van verwachten; juist daarom is het een leuk dorp; alle basisvoorzieningen zijn er ( arts/apotheek;winkels) en natuurlijk de wekelijkse markt; een klein dorp met een paar terrasjes waar het tempo van de franse zomer goed bij e houden is.Een pleisterplaats voor wandelaars die al dan niet met ezel hun last dragen, maar ook wielrenners die hun bidon aanvullen. Hotels,restaurants en terrasjes zijn er voldoende maar voegen zich goed in de dorpse sfeer. Onder anderen de stoomtrein, een ruim buitenbad ,en een aantal campings completeren dit dorp tot een goed uitgangspunt voor een korter of langer verblijf.

Gereisd Met partner in juni 2016

leuk plaatsje

jos_westerink
    10-8-2015

St. Jean-du-Gard is een aardig plaatsje langs Le Gardon. Er vertrekt ook de stoomtrein naar Uzerne. Er zijn enkele aardige pleintjes, best wel wat restaurants. Er is middelgrote supermarkt. Toen wij er waren was er kermis en een indrukwekkend vuurwerk.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig dorp

Ruud de Bot
    1-9-2014

Leuk dorpje met aardige mensen. Supermarkt in het centrum is niet typisch Frans groot maar heeft alles wat je nodig hebt. We hebben veel croissantjes en brood gehaald bij de plaatselijke bakker omdat het op de camping niet top was.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
St. Jean-du-Gard scoort een 7,9 uit 10, op basis van 82 reviews