Sorteren

Reviews over St. Felix de L'Heras

Een bijzondere camping om tot rust te komen.

J. Reinders
    7-11-2018

1 week geweest op doorreis geweest. Zeer fraaie individuele plaatsen, rust is hier top. Maar zeker ook de kontakten met de andere campinggasten tijdens het borreluurtje ( eind van de middag ) is zeer waardevol. Een echte aanrader !!

Geweldige gezinsvakantie

Hans van der Willik
    12-9-2018

Wat een geweldige camping. Onze plek "het einde" had een wat kleiner recht gedeelte waar de vouwwagen paste. Verder is de plek een schuin stuk. Wel zeer veel privacy en altijd zon en schaduw. Ton en Annemarie zijn behulpzaam en hebben altijd wel leuke tips. Onze kinderen hadden plek "de snoek". Die plek is ook groot en een stukje rechter. De toegang is wat krap maar met een vouwwagen en forse wagen toch geen probleem. Het borreluurtje op het gezellige terras is gezellig en de drankjes zeer goedkoop.En voor 3 euro kun je een fles gekoelde Rose mee naar je tent nemen. Het zwembad is heerlijk en in juli en augustus echt niet fris. Het sanitair is keurig en er hangt wc papier. Er is een klein speeltuintje. De plekken bovenaan zijn wel erg zonnig en dat zou ons niet trekken. Boodschappen kun je doen in Lodeve en iets zuidelijker licht het Lac du Salagou. Echt een aanrader. Wij waren heel erg tevreden over deze camping en de beheerders.

Heerlijke, gemoedelijke, rustige camping !

Heidi 😚
    6-9-2018

Een geweldig fijne camping

Ideaal voor wie van rust houdt.

Mooie ruime plaatsen met prachtig uitzicht. Gezellige loungeplek op het terras waar het goed vertoeven is. Top sanitair.

Vriendelijke camping-eigenaars die echt ales doen om het hun gasten naar de zin te maken.

Deelnane aan de tables d'hotes is zeer zeker een aanrader!!!

Super

Het einde
    5-9-2018

Heerlijke rustige camping. Je hoort alleen maar natuur geluiden. Ruime plekken met veel privacy. Sanitair is brandschoon. Wat ons aangenaam verrast heeft is dat er standaard wc papier en zeep bij het toilet aanwezig is. 'S ochtends lekker vers brood van de bakker en een heerlijk eitje van eigen kipjes. Je komt hier heerlijk tot rust. We staan op "het einde" maar het is ook helemaal het einde.

Gezellig, schoon, gastvrij, attent

Fam.Dijkstra
    26-8-2018

Camping plus ontvangst was in één woord fantastisch

St. Felix de L'Heras scoort een 8,1 uit 10, op basis van 5 reviews