We hebben een aantal aanbieders voor St. Cyprien voor je op een rij gezet:

vakanties St. Cyprien

We hebben een aantal aanbieders voor St. Cyprien voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Cyprien

Wij vinden het erg mooi en knus!

jr.versteeg,
    16-9-2016

Even naar de markt.... trek er maar echt een paar uur voor uit. heerlijk struinen. de hele omgeving is prachtig mooie stranden. Dicht bij Spanje om even een dagje er op uit te trekken. Vanaf de stranden uitzicht op de Pyreneeen. Heel veel eettentjes iets minder bakkers om alleen even snel een broodje te halen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer sfeervolle badplaats!

leeuw1957_1,
    4-7-2016

Veel restaurants en winkels, leuke jachthaven mooie stranden en vrijwel overal gratis parkeren. St Cyprien bestaat volgens mij uit 75% vakantiewoningen waar veel oudere Fransen in zomer wonen. Zal in de winter vrijwel uitgestorven zijn. Alles is goed onderhouden en is een gezellige plaats (port en plage) st Cyprien village ligt er een paar kilometer vandaan en zijn we niet geweest. Veel honden maar de meeste mensen ruimen alles netjes op.

Gereisd met partner in juni 2016

aardig, wel erg toeristisch ...

Gerbrand Landman,
    24-8-2015

.... en dat geldt per saldo voor al die plaatsjes. Altijd weer dezelfde winkeltjes, restaurantjes, toeristenmenuutjes, etc. Behalve een plaats als Collioure is er weinig authentieks te beleven Dat weet je echter van te voren. Een dagtochtje naar de Pyreneën is echter zeker aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Gezellig plaatsje, mooie haven, top stranden

Visser,
    13-8-2014

Klein plaatjes, mooie uitvalsbasis om bijvoorbeeld Perpignan of Argeles sur Mer te bezoeken. Als je iets verder wilt rijden, 1,5 uur, dan kan je Barcelona ook bezoeken. Stranden zijn zandstranden die niet druk zijn. Lopend in de zee kom je eerst een laag grote stenen tegen en dan weer zand. redelijk ondiep tot ongeveer 15 / 20 meter.

Mooie onderwater wereld, zeker de moeite waard om een duikbril te kopen.

Winkelgelegenheid voldoende. Netjes aangelegde parken en de wegen zijn zeer goed begaanbaar en onderhouden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prachtig authentiek Frans kustplaatsje.

Geert,
    24-6-2014

Leuk dorpje met prachtige stranden en een heel grote haven met leuke bootjes. Ideaal voor vakanties in alle seizoenen. Veel cultuur in de omgeving, wijnstreken, bergen, natuurgebieden, leuke restaurants. Ideaal klimaat. Heel stabiel gedurende de zomer. Soort micro klimaat omdat storingen niet de kust bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014
St. Cyprien scoort een 6,6 uit 10, op basis van 212 reviews