Géén boekingskosten

Camping le Mas Cauvy

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSt. Christol-lès-Alès

We hebben de beste aanbieders voor Camping le Mas Cauvy voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 96 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 96 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

96 Reviews over le Mas Cauvy

• 9Ger Hekking28-09-2021

Eerstehands kwaliteit voor een tweedehands prijsje

Heerlijke, natuurlijke camping zonder de obligate heggetjes. Vriendelijke en hulpvaardige eigenaresse, Sophy. Lekker zwembad, prima sanitair. Elek ochtend de bakker voor de deur, kortom een aanrader

• 8Leontine23-09-2021

Fijne camping met veel rust en kalmte

Bij aankomst valt direct op dat het camping terrein mooi is gelegen. Plaatsen bieden voldoende privacy. Je kan kiezen, als er plaats is, tussen een plekje in het bos of op het open terrein. Bijna overal heb je een prachtig uitzicht Wij konden helaas niet meer kiezen. Camping stond behoorlijk vol met bijna alleen maar Nederlanders, een paar Belgen en Fransen. Alle voorzieningen zijn ruim voldoende. De nieuwe eigenaar, Sophie, doet er alles aan om iedereen voldoende aandacht te geven en het naar de zin te maken. Zij is elk jaar bezig met de voorzieningen op een hoger peil te brengen. Toiletgebouwen zijn recent vernieuwd en ziet er spik en span uit. Ook het toiletgebouw bij de bos plaatsen is vernieuwd. Keurig! Zwembad is ruim voldoende. Heerlijk om even in af te koelen na een lange wandeling of hete zomerdag. Voor komend jaar staat in de planning dat de bestrating en hekwerk om het zwembad wordt vernieuwd. Kortom, mooie camping!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9R. Fasen31-08-2021

Heerlijke camping, we hebben genoten.

Een hele mooie rustige camping met vanaf sommige plaatsen prachtig uitzicht. Kamperen zoals kamperen bedoeld is, rust en ruimte. Grote plaatsen, lekker zwembad, zeer vriendelijke beheerster Sophie. Wij hebben genoten.

• 9Maria20-09-2020

Prachtige rustieke camping

Terrein met heel ruime plekken en prachtige vergezichten. Het terrein heeft nieuw schoon sanitair en wordt zeer vriendelijk geleid De Corona maatregelen worden goed nageleefd Een heel relaxte prettige sfeer

• 10Mischa05-09-2020

Grote plekken met een geweldig uitzicht!

Voor de 2e keer naar Mas Cauvy. Wat een fijne camping is dit! We hadden deze keer een andere plek dan vorig jaar maar ook nu weer een mooie ruime plek met uitzicht op het dal. Er heerst op deze camping een hele relaxte gemoedelijke sfeer, je komt hier helemaal tot rust. Vorig jaar waren we hier een paar dagen, nu zijn we een week geweest. Ik denk zomaar dat we hier volgend jaar weer voor minimaal een week zullen staan!

• 10Bert H.29-09-2019

Compleet verrast.

Hier weer echt een beetje ouderwets kamperen. Geen restaurant in de buurt dus zelf koken of 3 km met de auto rijden, ook voor de boodschappen. En voor brood moet je om 8:30 een beetje wakker zijn om de bakker te horen die klingelend met zijn bel aankomt rijden voor je heerlijke Franse brood. Wifi is er alleen bij de receptie maar wij hadden zat GB om met 4G uit de voeten te kunnen en eigenlijk moet je op deze camping geen internet meer willen en gewoon van de rust genieten en naar een Hop (vogel) kijken die dikke wormen uit de grond peutert. Ook is er 1 wasmachine om je was te doen. En je gewoon met een pen je naam moet opschrijven dat je een wasje hebt gedraaid die je bij vertrek afrekent. De receptie doet trouwens ook alles af met pen en een opschrijfboekje. Deze regio heeft ook te veel om op te noemen.

• 9Gilles Loobuyck23-09-2019

Een topvakantie op elk vlak!

We hebben enorm genoten van ons verblijf. We raden deze camping graag aan aan iedereen die op zoek is naar rust, weidsheid, eenvoud (zonder gebrek aan comfort) en alle charme die puur kamperen met zich meebrengt.

Elke plek heeft haar troeven (waarvan schaduw, uitzicht en rust er maar enkele zijn). De camping vermijdt elke vorm van schreeuwerigheid maar biedt tegelijk elk comfort. De camping slaagt erin de kinderen elkaar te laten ontmoeten en biedt hen een enorme speeloppervlakte. Het gekke is: de camping baadt in alle rust maar ligt op slecht 5 minuten van het centrum, waardoor ook het winkelen en bevoorrading geen aanslag op uw dag hoeven te zijn...

• 9Ton Lansdaal15-09-2019

mooiste camping om te onthaasten

Een prima camping . De eigenaresse houdt vast aan een kleine bezetting op een enorm groot stuk land. Resultaat: ruime plekken en geen overlast van de buren, de meeste plekken hebben een enorm mooi uitzicht . Voor vogelaars: Waarnemingen; grote groepen bijeneters, wielewaal, hop, draaihals, zwarte wouw. allemaal om en rond de camping. Eigenlijk schrijf ik deze positieve review met tegenzin :) Ben bang dat er teveel mensen op af komen. Het was een top vakantie . (aug) Wandelen in de Cevennes:. Voor niet verwende wandelaars prima. Routes niet altijd even duidelijk aangegeven. Col de Asclier een aanrader vanwege rondwandeling en niet over asfalt. Mooie plaatsen in de omgeving: Avignon, Vezenobres, Nimes, Uzes, Les Conclusses+Lussan, Sauve. tenminste als je van mooie oude dorpjes houdt. Restaurants niet op loopafstand, (jammer als je van wijn houdt.) Geen campingwinkel. Campinggaz omwisselen bij Cora(super-supermarche) in Ales

• 9Ruud Gras13-09-2019

Een plek waar je helemaal tot rust komt!

Wij vonden het een paradijs op aarde, echt fantastisch. De ligging, de zeer ruime kampeerplaatsen. De hartelijke eigenaar en dan de omgeving, werkelijk super mooi. Wij denken met een warm gevoel terug op deze vakantie. Veel gefietst, veel mooie plekjes bezocht en vooral genoten van de zonsondergang steeds weer. Het kleine zwembad voldoet prima en de kinderen die er op dat moment waren vermaakten zich opperbest in het zwembad.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Annemiek12-09-2019

Heerlijke camping

Heerlijke camping om tot rust te komen. Mooie, ruime plaatsen. Een paradijsje.

Camping le Mas Cauvy info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)