Reviews over Sigean

Fijne vakantie gehad

Marleen
    5-9-2016

We zijn met gezin van twee kinderen 12 en 10 op deze camping geweest met onze eigen tent. Werden niet echt gastvrij ontvangen. Wilde een andere plek dat werd wel geregeld maar niet van harte. De kampeer plek was nu wel erg goed! Omdat we schaduw hadden en zon en geen inkijk. Vanaf onze plek keek je zo op een dierentuin erg leuk! Moesten stroom van 50 m ver halen, camping baas gaf ons een verlengsnoer nadat we dat vroegen. Ook voor water moesten we een heel eind lopen. Koelkast gehuurd dit was wel erg makkelijk maar af en toe viel de deur eruit. Vanaf de camping kun je nergens naar toe lopen. Alles loopt dood in de omgeving het is 15 km rijden naar een mooi strand met de auto. Narbonne een stad in de buurt was leuk om heen te gaan vooral om te winkelen. Beziers is echt de moeite waard om gebouwen te bekijken kerk en winkelen. Je kunt er een rondje rijden met een treintje waar van alles over de geschiedenis wordt verteld. We zijn vooral veel naar het strand geweest. Onze kinderen hadden veel aansluiting met andere NL kinderen. Zwembad was fijn. Je mocht er van alles niet, maar daar werd niet op gecontroleerd. Vrouwelijke personeel van de receptie was iets welwillender om iets te vertellen over omgeving. Kon alleen niet goed engels. Sanitair was slecht, vaak vies en nooit warm water. Er was geen leuke animatie voor de kinderen. Maar al met al hebben we een fijne vakantie gehad. Altijd mooi weer, fijne plek en we hadden de auto om overal heen te kunnen. Narbonne is een nog mooiere omgeving als Sigean.

Afrika

roselmac
    6-2-2015

Een heel Afrikaanse sfeer, vooral het nabijgelegen Sigean reservaat…Je waant je op safari in Kenia :d…Door in de goed uitgeruste tenten te slapen hebben we dit gevoel behouden, het was origineel en het leek in de verste verte niet op klassiek kamperen…Over het algemeen zijn de service en faciliteiten goed…Alleen jammer dat ik mijn camera was vergeten, we hadden graag wat leuke foto’s gemaakt : /

Maar ik kom zeker terug!

Goed, maar niet bijzonder

maxknoester
    27-7-2014

De camping ligt ideaal ten opzichte van het dorp, waar je door een wirwar van straatjes kunt dwalen maar altijd weer centraal uitkomt. Verderop beschikt Port-la-Nouvelle over een uitstekend zandstrand met schoon, rustig water. Als de wind opsteekt (en dat gebeurt zo nu en dan zeker) kan het water wat ruiger zijn.

De douches bij het sanitairblok zijn ruim en schoon, alleen wil het warme water niet altijd meewerken. Op de toiletten is de hygiëne iets verder te zoeken. Bovendien is bij de afwerking van de camping weinig oog voor detail geweest. Zo steken hier en daar vervaarlijk rubberen slangen boven de grond uit. Daarbij moet ik wel zeggen dat het allemaal nog een beetje 'work in progress' lijkt. Bij onze aankomst stonden er bijvoorbeeld niet eens slagbomen in de grond. Die werden een week later geplaatst.

Nog één minpunt: het zwembad is niet privé, niet geschikt voor kleine kinderen (zonder bandjes althans) en niet toegankelijk met een lange zwembroek.

Formidabele

Emi-Dub
    2-8-2012

Formidabele ontvangst en onvergetelijke ervaring. Tweede vakantie hier en opnieuw heel aangenaam. We komen snel terug voor een volgende vakantie.

mooie plek

Jani
    20-7-2012

Echt een plek om te ontspannen en te relaxen, ik raad deze plek absoluut aan iedereen aan : )

Sigean scoort een 8,3 uit 10, op basis van 25 reviews