Sérignan-Plage

Zonuren4h6h8h8h8h10h11h9h8h6h5h5h
Zeewatertemp (℃)14°14°14°14°16°19°22°24°20°20°18°15°
Dagen regen14689129698131111

Reviews over Sérignan-Plage

Super camping, helaas de verkeerde touroperator.

K&O
    8-3-2018

Prachtige camping met alle luxe, fijne mensen en vooral een heel leuk zwembad voor kinderen ! Boek alleen niet via touroperator. Stacaravans zijn erg vervallen en waren ook niet schoon. Bij de concurrentie zag het er allemaal een stuk beter uit, zeker bij andere touroperator.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk

Wim
    13-7-2016

Serignan is een oud dorp met een leuke sfeer. Mooi marktplein met 2 keer per week markt. Vlakbij is grote supermarkt van Carrefour, maar ook Aldi en Lidl aanwezig. Wijn koop je bij de coöperatieve cave, zeer goede kwaliteit. Prima omgeving om te fietsen, alles vlak. Veel fietspaden aanwezig. Nadeel van de streek is de vaak sterke wind (mistral). Ook zijn er soms veel muggen. Stranden zijn mooi, er is ook een naturistenstrand.

Gereisd Met partner in juni 2016

Prachtig strand

zooveraap
    21-6-2015

Sérignan-Plage is niets meer dan een cluster campings aan het strand. Het strand is prachtig en toen wij er waren (juni) niet druk. Sommige campings liggen direct aan het strand. Maar behalve strand en campings is hier dus niets te doen. Als je rust en/of cultuur zoekt, kijk dan verder!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Niet de meest spannende regio

Harald Oosting
    19-8-2014

In de omgeving van Serignan Plage kun je best het een en ander vinden op een uur rijden. Canal Midi en Carcassonne zijn zeker de moeite waard. Kleine dorpjes als Serignan, Vias, Cap Agde zijn ook zeker leuk om eens te bezoeken, maar het is een minder interessant en boeiende omgeving als je het vergelijkt met de Provence of de Cote d'Azur. Met een beetje speurwerk zijn hele leuke restaurantjes te vinden in de omgeving. Zeker een aanrader is het sterrenrestaurant (1) in Serignan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Mooi zwemparadijs, maar tenten dicht op elkaar

Rolinda
    28-7-2014

Reisgezelschap: Mijn man en ik, met 2 kindjes van 3,5 en 11 maanden. De lodgetent was praktisch en schoon. Zo ook het sanitair. De kinderdisco is heel leuk voor kinderen van 3-8. Het zwemparadijs is een echt paradijs voor kinderen. Onze dochter heeft genoten van glijbanen en klimtoestellen. Onze jongste kon hier lekker op het gras op een kleedje spelen. In tegenstelling tot bij onze tent. Dit viel ons zwaar tegen. Wij hadden een grasveld verwacht met tenten in een kring of in rijen. Hier zou ons kleintje voor de tent op een kleedje op het gras kunnen oefenen met kruipen. En wij bv een badminton potje spelen. Niets was minder waar. De lodge tenten staan kort op elkaar. Je kijkt tegen de achterkant van een andere tent. Je hebt om je tent heen 1 grote grindbak. Dat loopt niet prettig en is niet fijn om naar te kijken en in te spelen. Het is lawaaiig als mensen langs je tent lopen terwijl je ligt te slapen. Volgende x gaan wij op zoek naar een groene camping en wat ruimer opgezet.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sérignan-Plage scoort een 4,1 uit 10, op basis van 203 reviews