Saint Privat de Champclos

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Privat de Champclos voor je op een rij gezet:

Reviews over Saint Privat de Champclos

Fantastisch, vriendelijk, om terug te gaan

Myra,
    24-7-2018

Mooi gelegen in de natuur. En toch ideaal centraal gelegen om verschillende uitstappen te maken.

Vredevolle sfeer, gezinsvriendelijk, rustig niettegenstaande er vele gezinnen met jongere kinderen kampeerden.

Gelegen aan de Céze : ideaal voor een frisse duik, zwembad is niet nodig.

Proper : dagelijks schoongemaakt sanitair en douches.

Vriendelijke eigenaar : hij en zijn vrouw doen werkelijk hun best om je een aangename vakantie te bezorgen.

Restaurant : sfeervolle terras, Lekker eten voor geen geld : 13 € voorgerecht met hoofdschotel of hoofdschotel met dessert. Karaf wijn : ruime hoeveelheid niet afgemeten bediend. Lekker gegeten van meer dan voldoende grote porties. Wij zijn meerdere keren gaan eten en telkens tevreden : verse producten.

Een camping om terug te keren dit in tegenstelling met de buren van Camping Le Ran du Chabrier die er een vete van gemaakt heeft omdat zijn klanten naar hier kwamen eten en hier ook kwamen verpozen voor de rustige aangename sfeer in Fereyolles.

Gereisd met partner in juli 2018

Super

Jos,
    21-7-2018

Al tien jaren lang kwamen we naar deze camping om er 's avonds in het restaurant te eten. Het was er lekker en goedkoop. We zaten immers in de camping ernaast, le Ran. Dit voor de 'speciale' sfeer. Maar begin juli blokkeerde de eigenaar van le Ran alle doorgangen tussen de twee campings. Hij wilde niet dat er van zijn gasten bij Feyerolles nog gingen eten. Met de nieuwe eigenaar van Fereyrolles (sinds vorig jaar) was de keuken daar nog veel beter geworden, en dit tegen dezelfde lage prijs. Met tientallen kwamen we nu vanuit le Ran daar eten. Het eten in le Ran was immers niet te vreten en niet goedkoop. De dag dat de weg naar ons vertrouwde restaurant afgesloten werd, besloten we van camping te veranderen. We zijn verhuisd naar Fereyrolles. Heel wat anderen hebben ons voorbeeld gevolgd. En we zijn heel tevreden. Niet alleen kunnen we lekker blijven eten, het is er veel netter, het strandje is mooier en de baas is supervriendelijk. Volgend jaar keren we zeker naar Fereyrolles terug!

Gereisd met partner in juli 2018

Ga er heen.

R & F NL,
    28-6-2018

Het is een mooi natuur gebied. Ga staan waar je wil. Het is eigenlijk een lange weg waar iedereen toch wel netjes op een rij staat. Bij aankomst schrik je van de douche / wc. Zo oud. Maar let op bizar schoon. Publiek is meer ouder, wat ik prima vind. Homo, trans , hetero alles is aanwezig. De sfeer was geweldig .

Wij gaan zeker terug.

De club is genieten.

Buiten word er zeker gesekst. Veel luchtbedden, zelfs een swing aan de boom bij een stel. Alleenstaande mannen Ja. Last er van nee. Veel vrouwen die deze mannen helpen.

Het water en strandje was voor ons geweldig .

Restaurant niet geweest. Wel vaak een lunch gebruikt midden op camping . Voor prijs en kwaliteit een dikke tien

Gereisd met partner in juni 2018

bijzondere fantastische camping

Nick(E) en Maud(J),
    12-5-2018

Wij komen al vele jaren op Le Ran du Chabrier. Wij zijn geen swingers maar zijn er al meer dan vijf keer geweest en blijven terug komen, fantastische vakanties gehad, is verslavend vinden wij. Deze camping is met niets te vergelijken. Wij vinden het in verhouding goedkoop. Wij gaan regelmatig naar een parenclub en als je dan kijkt wat je uitgeeft! Op Le Ran du Chabrier hebben de campingbewoners gratis toegang tot de disco/seks/nachtclub dit maakt het verblijf extra leuk. Bijna iedere avond is het een feestje, heerlijke muziek met een DJ. Het is een camping zonder kinderen, dus geen geschreeuw en onrust, op zich is dat al een verademing. Verder is er een hele bijzondere sfeer die wij beide zeer aangenaam vinden. Het is een naturistencamping.Wil je spanning en opwinding loop dan eens een rondje over de camping je kijkt je ogen uit. Vooral na 21.00, Veel mensen met een caravan hebben allerlei knipperende verlichting aan.

Gereisd met partner in juli 2016

van alle gemakken voorzien

fri,
    12-9-2017

Leuk binnen en buiten zwembad en overige voorzieningen.

Wel veel hellingen om te voet te gaan. Velen nemen daarom de auto, wat overlast geeft

Gereisd met partner in juni 2017
Saint Privat de Champclos scoort een 9,2 uit 10, op basis van 33 reviews