Reviews over Remoulins

Fantastisch!

Jo
    3-8-2017

Hieronder lees ik dat het dorpje het meest slecht is maar niets is minder waar.

De kroegen vallen tegen maar deze zijn in het middeleeuwse stadje boven op de heuvel makkelijk te vinden. Een mooi uitzicht krijg je er gratis bij.

De rechter oever kost 8 euro en dan heb je de entree van het museum erbij zitten. Dit is net wat verder weg van de pont. Kijk je wat verder en ga je naar de linker oever dan is de entree gratis. Parkeren kost wel wat. Maar is ook te lopen vanuit het dorpje. (25 minuten)

Restaurants zijn er een aantal, pizza en een heel goed restaurant met ook veel gluten vrije gerechten. Aanrader!

Remoulins en omgeving

Familie
    21-7-2017

Remoulins valt weinig te bekeven. Maar er omheen is het fantastisch. Wij zaten op een leuke camping, voor tieners zeer geschikt.

Pont du Gard is fantastisch. Auto kan je eerder parkeren op een veld waardoor je of via de weg er naartoe kan lopen ( max 10 minuten) of via het bos. Dit is echt heel mooi en duurt 30 minuten. En geen entree!! zwemmen naast de brug is goed mogelijk. (waterschoenen ivm kiezels )

Verder Avignon, Carpentras, L' Isle Sur la Sorgue, Mont Ventoux, e.a. makkelijk bereikbaar.

Wij gaan hier zeker naar terug.

prima vertoeven

h van der gronden
    20-2-2017

Vrijdagmorgen is er een markt,die druk bezocht wordt.

De verkeersdrukte in het dorp is enorm.

Mooie rivier, leuke relax stek, verder niet veel.

Rosa
    11-1-2017

Super leuke rivier waar je met kleine kinderen kan spelen, vissen en relaxen.

Geen leuke stekjes om te gaan uit eten.

In de buurt wel leuke zaken te zien/te doen.

Toon Kuster
    6-1-2016

Fantastische centrale ligging voor uitstapjes.

Remoulins scoort een 7 uit 10, op basis van 68 reviews