We hebben een aantal aanbieders voor Remoulins voor je op een rij gezet:

Reviews over Remoulins

top vakantie bestemming

Gerrit,
    3-12-2018

Wat een mooie plek om je dagen te vermaken. Aan de rivier gezellig zonnen of van de rotsen af duiken. We hebben ons er goed vermaakt. De toiletten waren schoon en de douches lekker warm. Met de fiets naar het dorp om boodschappen of een terrasje. Lopend kan de gratis naar pont du gard. Op vrijdag heb je een mooie ligt show op de pont du gard .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Tessa,
    26-8-2018

Pluspunten: leuk animatieteam, leuke activiteiten, geweldig zwembad, als je problemen had met huisje kwamen ze gelijk, klantvriendelijkheid, de sfeer op de camping, de ligging.

Minpunten: het zwembad was vroeg dicht (20:00), als je in de middag naar het zwembad ging, waren er geen bedden en stoelen meer; mensen hadden die bezet gehouden en waren er niet, na een bepaalde tijd mag je niet met een opblaasbare band in het zwembad, weinig schaduw bij het zwembad, veel wespen bij het zwembad, geen Nederlandse animatie; alleen Frans.

Voor de rest, geweldige vakantie! Zeker een aanrader :)

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

John,
    24-8-2018

Mooie rustige camping in de schaduw aan het water. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair is oud maar schoon. Je zit vlakbij een aantal grote steden zoals Avignon en nimes .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prettige camping

Steven,
    21-8-2018

Fijne rustige camping met grote schaduwrijke plaatsen. Sanitair is oud maar wel schoon.

Gereisd anders in augustus 2018

Matthieu,