Reviews over Portiragnes-Plage

Geweldige camping en dichtbij zee

Melvin Looten,
    30-9-2018

Prima camping, hoekje om en ben je bij het strand. Er is een winkel en bakker met een ruim voldoende assortiment. Zwembaden zijn top. Het restaurant op het park valt wel wat tegen maar er is aan de boulevard een prima restaurant. Ook de markt is prima die gelijk thv het park begint. Het strand is ook mooi en fijn dat die lange tijd ondiep is aangezien wij met onze zoon van 2 reisde. De stacaravan (soleo) ruim voldoende natuurlijk is het her en der wat krapper dan dat je thuis gewend bent maar het is prima te doen. Uiteindelijk slaap en douche je erin en zit je op de veranda. Volgende keer gaan we weer een echte aanrader.

geweldig volgend jaar zeker terug

fam. van casteren,
    24-9-2018

super leuke vakantie gehad met het hele gezin het huisje is HEEL netjes en alles is zeker aanwezig je kunt het niet verzinnen of het staat er tot zelfs fietsen iets wat je zeker niet overal krijgt kortom het huisje is perfect in orde. het domein is mooi verzorgd en bied voor jong en oud de nodige animatie 2 mooie zwembaden ter beschikking het eerste met glijbanen en bar het tweede zwembad is perfect voor wie graag baantjes trekt of een beetje de rust wil opzoeken wij gaan zeker volgend jaar terug

Fantastisch, echt een aanrader.

G.Schrotenboer,
    2-9-2018

Een goede grote camping met uitstekende voorzieningen, dat wat wat je van een 4 sterren camping mag verwachten. Voldoende (!) toiletgebouwen die vaak schoon werden gemaakt. Geen wachtrijen bij de douches. Zwembad groot genoeg (en er was zelfs een 18+ zwembad). Vanaf de zij uitgang van de camping nog ca. 50-80 mtr en je kon de zee induiken. Nadeeltje er was geen strandtent vlakbij, maar goed wij vonden het geen probleem.

Op de camping alles wat je van een goede camping kan verwachten: supermarkt, kapper, marktjes, animatie etc etc. Aanrader deze camping.

Prima.

Monique Beijee,
    1-9-2018

Huisjes van particulieren,dus erg wisselend van inrichting.Sommige verouderd.

Mooi en schoon zwembad.Genoeg bedjes.

Leuke camping

Josien Bosma,
    31-8-2018

Heerlijke camping direct aan het strand. De camping plekken variëren qua grote maar voldoende ruimte. Zwembad is wat klein vergeleken met de grote van de camping. Tevens is de vloer rond het zwembad erg glad. Er zijn al diverse mensen flink onderuit gegaan. Apart zwembad voor 18+ is heerlijk. Tevens wordt er van het avond zwemmen (1x pw) een feestje gemaakt.

Sanitair is wat verouderd maar wel schoon. Helaas vaak geen warm water voor de afwas en onder de douche vaak lauw water, dat is wel een min puntje. Het personeel is over het al gemeen zeer vriendelijk maar niet erg vlot. Als er wat meer personeel zou worden aangenomen zouden er wat meer mensen op het terras blijven zitten. Iedere ochtend vers stokbrood en croissant, heerlijk!

Leuke ruime camping en zeker een aanrader maar om nu te zeggen 5 ☆?!?!

Portiragnes-Plage scoort een 8,2 uit 10, op basis van 206 reviews