Reviews over Portiragnes-Plage

Geweldige camping en dichtbij zee

Melvin Looten
    30-9-2018

Prima camping, hoekje om en ben je bij het strand. Er is een winkel en bakker met een ruim voldoende assortiment. Zwembaden zijn top. Het restaurant op het park valt wel wat tegen maar er is aan de boulevard een prima restaurant. Ook de markt is prima die gelijk thv het park begint. Het strand is ook mooi en fijn dat die lange tijd ondiep is aangezien wij met onze zoon van 2 reisde. De stacaravan (soleo) ruim voldoende natuurlijk is het her en der wat krapper dan dat je thuis gewend bent maar het is prima te doen. Uiteindelijk slaap en douche je erin en zit je op de veranda. Volgende keer gaan we weer een echte aanrader.

Super , sauf…

Jan
    25-9-2018

Super , sauf…..les "chiots publics " à la plage ….

geweldig volgend jaar zeker terug

fam. van casteren
    24-9-2018

super leuke vakantie gehad met het hele gezin het huisje is HEEL netjes en alles is zeker aanwezig je kunt het niet verzinnen of het staat er tot zelfs fietsen iets wat je zeker niet overal krijgt kortom het huisje is perfect in orde. het domein is mooi verzorgd en bied voor jong en oud de nodige animatie 2 mooie zwembaden ter beschikking het eerste met glijbanen en bar het tweede zwembad is perfect voor wie graag baantjes trekt of een beetje de rust wil opzoeken wij gaan zeker volgend jaar terug

Immer wieder gerne ! Der beste Campingplatz !!!

Justine
    12-9-2018

Die zwei Wochen auf dem Camping vergehen wie ein Tag . Es ist immer was zu tun. Super Animationsteam. Alles sauber und gepflegt . Super freundliches Personal .

Mann fühlt sich voll . Wir waren schon 7 mal dort und die Jungs haben nie genug.

Tolles Strand.Die Lage ist direkt am Meer.

très bon séjour

auguste
    10-9-2018

magnifique séjour au camping Emeraude ! les 5 étoiles sont bien méritées.

Animations adaptées pour petits et grands et équipe très sympathique.

Bon accueil et mobil-home propre et bien équipé.

Restauration de bonne qualité.

On recommande

Portiragnes-Plage scoort een 7,6 uit 10, op basis van 206 reviews