Portiragnes-Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Portiragnes-Plage voor je op een rij gezet:

Reviews over Portiragnes-Plage

Typisch aangelegd vakantiestadje

Vrmm
    31-7-2017

Portiragnes Plage is een klein dorpje aan de kust. Strand is vrij smal, wel bewaakt door reddingsbrigade. Strand loopt steil af in het water, waar veel stenen en schelpen liggen. Niet handig voor hele kleine kinderen. Er zijn veel restaurantjes, 4x per week een markt, Beziers ligt op nog geen 20 km rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

rustig in september, maar niet ongezellig

J.v.Noordennen
    2-5-2016

Portiragnes Plage is in september nog steeds actief. Ondanks dat veel vakantiehuisjes zijn verlaten doet de middenstand nog zijn best om het vakantiegangers naar de zin te maken. Restaurantjes en de meeste winkeltjes zijn nog open en het is goed flaneren over de boulevard.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

toeristisch dorpje

Lucy
    15-8-2014

Klein dorpje, met wat restaurants en winkeltjes. Strand mooi, zand met wat steentjes... Geen druk uitgaansleven. In de omgeving genoeg te doen, dan wel met de auto op stap. 2x per week marktje op boulevard.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Twee keer geweest, nu tijd voor wat anders

Ann
    3-8-2013

Prima plek voor gezin met iets oudere kinderen, vertier genoeg voor de jeugd. Streng zwembadbeleid met veel toezicht. Gevarieerd avondprogramma op groot terras. Prima washok, genoeg wasmachines en geen lange wachttijden. Na half 1 is t stil op t plein. Zeer goede bakker, supermarkt op camping erg duur, maar op paar minuten een InterMarché.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Rustige badplaats heeft zijn voordelen

Dick
    17-6-2013

Voor een bruisende badplaats moet je hier niet zijn. Maar dat heeft ook zijn voordelen. Je kunt parkeren aan het strand, het strand (in juni) was lekker rustig. Het is een mooi zandstrand rustig aflopend, dus ideaal voor kleine kids

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013
Portiragnes-Plage scoort een 8,2 uit 10, op basis van 206 reviews