Palavas-les-Flots

We hebben een aantal aanbieders voor Palavas-les-Flots voor je op een rij gezet:

Reviews over Palavas-les-Flots

Fantastische plek voor strandliefhebbers

annemarie
    23-9-2014

Toeristische plaats met heerlijke stranden, veel te zien op zee want er worden jetski's verhuurt, je kan met de bananen boot mee enz enz. voor kleine kinderen is de zee heerlijk alleen zit er na 4 meter een geul, natuurlijk heb je bandjes om maar ze kunnen dan opeens niet meer staan en dat kan angstaanjagend zijn. Accommodatie is rustig gelegen, maar wel dicht bij het dorp waar van alles te zien is. Ook veel eetgelegenheden daar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Kleine kustplaats met veel wateractiviteiten

Lis
    11-10-2012

Hele mooi stranden! Echt heerlijk om de hele dag te verblijven. Verder is er niet heel veel te beleven. In het centrum kun je een bootje huren, hebben wij uiteindelijk niet gedaan maar leek me erg leuk. Veel leuke eettentjes, heerlijk ijs. Uitgaansleven hebben we niet genoten. Montpellier is leuker om te shoppen en uittegaan.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tegenvallend

G. op het Veld
    13-8-2011

Aangezien we een dag "over" hadden besloten hier naar toe te gaan voor een middag en avond. Tegenvallend. De stranden zijn mooi en ruim. Fijn zand en genoeg te doen. De restaurants, en souveniers shops vallen tegen. Gebouwen stralen jaren 60 uit en zien er er "verlopen" uit. Weinig tot geen grandeur. Beetje vervallen sfeer. 2 straatjes hebben nog iets van uitstraling. Wil je naar het strand ben je hier goed. voor de rest niet komen. Er ligt trouwens een camping zag. Echter deze zag er niet uitnodigend uit. Veel Fransen die er hun weekend doorbrengen (en mogelijk ook hun vakantie?) Engels is een probleem, echter als het om geld verdienen gaat komen handen en voeten goed van pas. :-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

een leuke plek voor vakantie

fambouman
    10-10-2010

een leuk stadje met mooie stranden erg gezellig locals behulpzaam ondanks weinig kennis van de engelse taal ,heerlijk eten veel winkeltjes huur eens een auro en verken de omgeving zoals montpellier ,sete of iets verder bizier ga de bergen eens in en bezoek de grotten en oude bruggen over de herault prachtige natuur of op een scooter of fiets en rij eens richting villneuve de magelone langs het canal naar frontinag mooie natuur gebieden met springen de vissen en flamingo's

Gereisd met partner in juni 2009

Zeker een aanrader voor 100%

spiessens
    18-8-2010

Een levendig stadje dat zeker iedereen zal bekoren ,veel restaurants met normale prijzen. Fietsen is er de boodschap om de omgeving de beleven langs de vele kanalen . De stad Montpelier is maar 8km en mooi !!! Wij zaten op camping les roquilles in de maand juli, het was er goed maar je moet er s'avonds wel de muggen bijnemen en de nieuwe baan achter de camping kan soms wel storend zijn

Gereisd met partner in juli 2010
Palavas-les-Flots scoort een 7,4 uit 10, op basis van 90 reviews