vakanties Narbonne

Reviews over Narbonne

Fantastisch mooie Lagune!!

Nancy,
    3-10-2018

Super gastvrije en open sfeer! Top personeel. Fantastisch nieuwe Lagune. Wauw ga dat zien. Genoeg te beleven in de omgeving. Voor rust, maar ook gezelligheid. Check deze camping..... boeken maar!!

Prima camping

Fam keizer,
    2-9-2018

Leuke camping , mooie ruime plekken , bij de receptie sprak men Nederlands en anders ook Engels , animatie in het Frans , wat logisch is , als je Nederlandse animatie wil moet je lekker naar de camping in Drenthe gaan , genoeg in de omgeving te zien en doen , is alleen niet lopend te doen , narbonne is een erg leuk plaatsje , ook wij hadden veel last van de muggen . Advies ! Voor schemer douchen en lange kleding aan , voor de rest heerlijke vakantie gehad

Prima 3 sterren camping

Monique van Werkhoven,
    18-8-2018

Wij hebben gekampeerd met een grote tent. Toen wij de camping hadden geboekt schrok ik toen ik de reviews op zoover zag. Gelukkig viel het allemaal erg mee. Vriendelijke jonge mensen aan de receptie. Niet alle plekken hadden schaduw, maar over het algemeen waren er wel overal bomen op de camping. Ondergrond heeft niet veel gras, veel steen en zand. De sanitaire ruimtes zijn denk ik vernieuwd, zag er prima uit. Alles hing, dus niets op de vloer, makkelijk schoon te houden, er waren wel weinig toiletten en veel wastafels, mooi was de cabine met douche en wastafel of de cabine met 2 douches voor ouder en kind. Zwembad was mooi, veel kindertoestellen, en een glijbaan, wel klein zwembad. Je moet niet eten op de camping, dat is niet goed en het duurt erg lang voordat je je bestelling hebt. Het strand is op loop afstand, verder heb je de auto of de fiets nodig. Narbonne Plage en Gruissan zijn erg leuk.

Mooie camping maar niet erg gezellig.

Fam. Beeren,
    12-8-2018

De camping is mooi en schoon en de kampeerplaatsen zijn zeer ruim! Eigen sanitair is niet groot maar schoon en functioneel. Het is geen overheersend Nederlandse camping, maar er zijn wel veel Nederlanders. Maar daarnaast ook veel Fransen en Engelsen. Ondanks het hoogseizoen waren er veel plaatsen leeg. Omdat de camping van Nederlandse beheerders is dachten wij dat er ook Nederlands personeel zou zijn, vooral bij de animatie. Maar alles ging voornamelijk in het Frans, wat voor de kinderen wat lastig is. Ook werd er voor de jeugd maar weinig georganiseerd terwijl er voldoende faciliteiten op de camping aanwezig zijn. Wij vonden het terras bij het restaurant en zwembad ook niet echt uitnodigend, het is niet echt gezellig. We hebben een leuke vakantie gehad maar dit was zeker niet de gezelligste camping als je van wat leven om je heen houdt.

Prima camping

Bart,
    11-8-2018

Prima, nette camping met een heel leuk zwembad met diverse baden voor jong en oud. Wij hadden een staplaats gereserveerd en bij aankomst bleek deze wat klein. Dit hebben wij gemeld en is, na even wat gepuzzel, netjes opgelost door een ruime staplaats. De camping ligt 10km van het strand in Gruissian. Bij de camping ligt een meer waar je niet kan zwemmen maar door het water wel erg veel last van muggen. Het sanitair is schoon en wordt goed bijgehouden. Restaurantje is prima voor een avond maar er zijn leukere restaurants in de buurt. Take away pizza zeker aan te raden. Ondanks dat de animatie in het Frans is hebben onze kinderen van 3 en 6 hier veel plezier beleeft bij de kinderdisco.

Ludivine, Chargée de communication, Propriétaire , 16-8-2018

Goedemorgens,

Wij danken u voor de keuze van onze camping voor uw vakantie en voor het nemen van de tijd om uw mening te geven over uw verblijf bij ons.

Wij zijn zeer verheugd dat u een geweldige tijd met uw gezin en dat u genoten van onze faciliteiten, zoals onze aquatische ruimte en onze locatie. Het is waar dat we het geluk hebben om in de rust, in het hart van de natuur en toch ideaal tussen het centrum van Narbonne en de stranden van Gruissan.

Het hele campingteam bedankt u voor deze leuke opmerkingen en hoopt u spoedig te mogen verwelkomen voor toekomstige vakanties.

Ludivine, communicatiemedewerker

Yelloh! Village Les Mimosas