We hebben een aantal aanbieders voor Montpellier voor je op een rij gezet:

vakanties Montpellier

We hebben een aantal aanbieders voor Montpellier voor je op een rij gezet:

Reviews over Montpellier

Typisch mooie zuiddanse stad met veel te zien.

Drieghe Aimé
    2-12-2018

Hotel Ibis Centre. Zeer goed gelegen en degelijk ontbijt: alles zeer vers. Zeer mooie stad met veel bezienswaardigheden, waaronder het 1° unvoversiteitgebouw van 1282 annex kathedraal. OOk de nieuwe wijk met mooie vijver enz.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Noah
    23-11-2018

Montpellier is een geweldige stad met veel historie en cultuur. Ook qua winkels is het hier uitgebreid en op culinair gebied is er ook heel veel keuze. Place de la comedie is een aanrader, maar ook de omliggende pleintjes zijn zeker de moeite waard. In de zomer is de tramverbinding naar het strand goed te doen. Binnen 30 minuten lig je op het strand. Ook is het prima te doen als stedentrip; verschillende maatschappijen vliegen vanuit Amsterdam naar Montpellier.

Greet Ruumpol
    27-4-2018

Aparthotel Citadines Antigone ligt in een geweldige wijk en is voorzien van een tuin waar je heerlijk van het ontbijtbuffet kunt genieten. Rustig gelegen en veel restaurantjes in de omgeving en binnen 10 minuten in het winkelcentrum Polygone en van daaruit kom je direct op de Place de Comedie in het oude centrum. Huur een fiets en met ruim een half uur ben je aan het strand. Kan ook per tram en bus.

Pure verleiding

Tom
    29-9-2014

Ik studeer hier nu een krappe maand en de hoeveelheid afleidend genot dat hier te vinden is, is vrijwel grenzeloos. Lekker en betaalbaar eten, van Armeens via Frans tot Vietnamees, het centrum is groot en autovrij, ieder straatje is even charmant en sfeervol, perfect mediterraan-Frans. De zomer duurt hier tot zeker in oktober, tot 1 uur 's nachts blijven de terrassen sfeervol, daarna vullen de nachtclubs zich. Vlakbij is het ruimbemeten strand, voor een euro bereikbaar met de tram, die overigens eigenlijk de hele stad wel goed bedient. De andere kant op ligt de ruime natuur van de Cevennen.

Montpellier is één van de jongste, snelst groeiende steden en gezien sfeer, klimaat, strand en wat niet is de massale trek naar deze stad van joie de vivre volkomen begrijpelijk.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2014

Deze stad moet je bezocht hebben!

Tiko
    26-7-2014

Super gezellige stad. Met de schone en moderne tram ben je vanaf de zuidkant (hotel Ibis) in 20 min in het centrum. Gezellig centrum met leuke straatjes, winkels en pleinen. Veel terrasjes en restaurants. Er rijdt ook een toeristisch treintje. Tip: proef de nougat, die is super!! Deze stad is een echte aanrader!!

Gereisd Met partner in juli 2014
Montpellier scoort een 9,1 uit 10, op basis van 78 reviews