We hebben een aantal aanbieders voor Mialet voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mialet voor je op een rij gezet:

Reviews over Mialet

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad

De Vink,
    10-1-2019

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad. Helemaal Luxe is, de aanwezigheid van zowel een rivier als zwembaden met glijbanen! Een stukje paradijs op aarde. Heerlijk genieten van de natuur. De toiletten en douchegelegenheden zijn simpel, maar op orde. Supermarkten (Aldi+Lidl) op 25 min. afstand. Dat is voor ons geen probleem.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

prima vakantie.

Mark.R,
    15-12-2018

- Zwembad was mooi maar veel te druk. Laat open, een vroege ochtendduik in een rustig zwembad zit er niet in.

- Veel geld moeten betalen voor wegwerp bedlinnen. Belachelijk dat het er niet gewoon bij in zit. Je betaald al genoeg voor de stacaravan. Zou gewoon service moeten zijn. Bij een camping onderweg betaalde ik 6,50€ voor een set van 4, exact hetzelfde materiaal, een soort vilt. Hier 40€!!! Geldklopperij!

+ Heerlijk kunnen zwemmen in het riviertje.

+ Goed eten in restaurant.

+ Mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

SUPER

Fam. Vink,
    6-9-2018

Wij zijn met 2 gezinnen wezen kamperen.Kinderen tussen de 2 en 14 jaar. Voor beide gezinnen geldt de review. Bij aankomst zijn wij goed ontvangen. En ook daarna stond het personeel voor ons klaar als er iets was (stop doorgeslagen). Wij hebben deze camping ervaren als een heerlijke camping die als een oase tussen de bergen ligt. Aan een fijne rivier met een perfecte temperatuur. Onze kinderen vermaakten zich er bijna de hele dag. Dammetjes bouwen, visjes vangen, duiken, enz. Daarnaast gaf het ons een gevoel van luxe dat er ook een zwembad met glijbanen is. En een waterspeeltuin voor de jongsten.

De sanitair gebouwen worden goed schoongemaakt met schoonmaakmiddelen en de hoge drukspuit (gezien). De camping ligt ong. 20 min. van Anduze (Lidl & Aldi) en 30 min. van Ales (grote stad met div. winkels o.a.Lidl en Action). Aan de overkant vd camping ligt de campingsupermarkt met elke dag genoeg verse croissants en stokbrood.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Vrij groot, goede prijs-kwaliteitverhouding

Wilco,
    2-9-2018

Camping met veel Franse gasten en behoorlijk wat stacaravans. Plaatsen zijn wisselend qua grootte en qua hoeveelheid schaduw. Toiletten zijn schoon maar hebben geen wc-bril en er is geen toiletpapier. Er is een supermarktje, restaurant, afhaalpizzeria net buiten de camping. Er is elke avond wel iets te doen bij het restaurant, zoals karaoke of een bandje. Allemaal wel Frans georiënteerd hoewel ik ook wel eens een Hazes nummer meende te herkennen. Bij de receptie spreekt men Engels en is men super behulpzaam. Het zwembad is aardig, vooral voor kinderen leuk. Er was een heerlijk zwemmeer doordat er een dam in de rivier was gemaakt. Door noodweer spoelde die dam helemaal weg tijdens ons verblijf. Indrukwekkend.

De dichtstbijzijnde supermarkt is in St. Jean du Gard, 10 minuten rijden. In Anduze kun je ook terecht en verschillende hypermarché's vind je in Ales, een half uur rijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping

Frank,
    16-8-2018

Wat jammer van die slechte reviews. De camping was gewoon prima, het zwembad fantastisch en een heerlijke revier. Sanitair ook goed en ja: veel Fransen en ja: Nederlanders staan voor een deel op een nieuw deel. Wij stonden er ook. Prima plek, goed vermaakt. Geen geluidsoverlast ja op de camping aan de andere kant van de rivier was wel eens muziek maar wat dan nog. Voor een gezin met kinderen gewoon een fijne camping, wellicht zouden er wat minder zuurpruimen heen moeten gaan...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Mialet scoort een 7,1 uit 10, op basis van 34 reviews