We hebben een aantal aanbieders voor Mèze voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mèze voor je op een rij gezet:

Reviews over Mèze

Gezellig plaatsje met kindvriendelijke stranden

Marieke van Leeuwen
    22-1-2018

Leuke speelplaatsen op de boulevard, mooie stranden die erg kindvriendelijk zijn, overal een douche. Leuke restaurantjes meeste wel met late openingstijden. Genoeg voorzieningen zoals winkels en wekelijkse markt, garage etc.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Leuk stadje

Camping gangers
    8-7-2013

Erg leuk stadje, maar niet voor uitgaan. Er is in meze ook maar 1 strandje dus daarvoor kan je beter naar het strand aan zee gaan. Het haventje is echt schattig en op zondag is er een marktje op een plein in meze. Niet toeristisch dus echt leuk!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Een heel mooi nog niet toeristisch dorpje waar je nog voor

s brandse
    6-8-2007

Een heel mooi nog niet toeristisch dorpje waar je nog voor 10 euro heerlijk kunt eten en n terasje zitten voor 5,5o voor 2 personen voor ons n super frans dorpje waar we beslist volgend jaar weer te vinden zijn

Gereisd Met partner in juli 2007

Meze is een mooi vissersdorpje aan de Middelandse Zeekust

Meze
    23-7-2007

Meze is een mooi vissersdorpje aan de Middelandse Zeekust in Frankrijk. Het biedt een uitstekend alternatief, zeker in financieel opzicht, voor de grote bekende badplaatsen. Er zijn nog maar weinig buitenlandse toeristen te vinden in het dorp en juist dat maakt het zo aantrekkelijk. Wij hebben een paar dagen gelogeerd in (het nieuwe) hotel Pyramide. Een kamer met terras en uitzicht op zee, een zeer vriendelijke gastvrouw en zeer betaalbaar. Echt een aanrader!

Gereisd Anders in juli 2007
Mèze scoort een 5,6 uit 10, op basis van 59 reviews