Mejannes-le-Clap

We hebben een aantal aanbieders voor Mejannes-le-Clap voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mejannes-le-Clap voor je op een rij gezet:

Reviews over Mejannes-le-Clap

Prachtige groene bossen om naakt te wandelen.

R&C,
    4-9-2018

Kinderen kunnen spelen en vissen in de Ceze, maar het verwarmde zwembad is hun voorkeur. Goede sfeer met gemeenschappelijke BBQ en bakken waarin je je kruiden kan plukken. Dit bevordert het contact.

In de omliggende bossen langs de rivier kan je naturistische wandelingen maken (via app Viewranger) of je kan een gratis kano lenen.

Aan de overkant heb je Swingerscamping Ran Du Chabrier. We zijn er dan ook enkele keren geweest via een paadje in het oosten van de camping (achter de bamboe) dat door veel ander campinggasten (koppels met kids?) van La Genese gebruikt wordt. Je hebt er een swingersdisco met speelruimtes, leeftijd vanaf 30 jaar en steeds een mannenoverschot. Je betaalt als koppel wel 20€ om in de Disco te mogen, de camping kan je overdag zo in om plezier te maken of te kijken. (Nooit last van gehad.)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader

Alice,
    30-8-2018

Prachtig gelegen camping met een gemoedelijke sfeer. Heerlijk zwemmen in de rivier! Ruime staanplaatsen, wij stonden in gedeelte Sauvage. Ook lekker gegeten in het restaurant.Enige minpunt is het zeer eenvoudige sanitair. Douches vaak koud en toiletten aan de buitenkant naast de wastafels, vind ik persoonlijk niet fijn. Voor de rest een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

Aanrader

Tina,
    2-8-2018

Ondanks de warmte, was het lekker kamperen onder de bomen van de Sauvage. Ruime plek. De douches vergen wat onderhoud, te heet, te koud, geen water. De rivier zorgt voor veel vermaak voor de aanwezige kinderen en volwassenen!

Gereisd met partner in juli 2018

Mooie afgelegen naturistencamping

Pol,
    26-7-2018

Fijne camping. Afgelegen, in een kloof. Tegenover drie andere naturistencampings.

Rustige en minder rustige plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige relaxte camping op een fijne plek

Astrid,
    20-7-2018

Gemoedelijke naturistencamping met een fijnste sfeer op een gemoedelijke locatie

Gereisd met partner in juli 2018
Mejannes-le-Clap scoort een 6,7 uit 10, op basis van 29 reviews