Marseillan-Plage

Reviews over Marseillan-Plage

Heerlijke plek

Thea,
    19-7-2018

Gezellig stadje met mooie promenades, mooi strand, leuke winkeltjes en goede fietspaden. Heel veel campings centraal gelegen. Veel met eigen strandopgang.

In het hoogseizoen wekelijks een grote warenmarkt met producten uit de streek.

Gereisd met partner in juni 2018

Zo vanaf de camping loop je het plaatsje binnen!

Nicole,
    31-8-2016

Een erg toeristisch plaatsje direct vanaf de camping bereikbaar. Leuk om 's avonds even een hapje te gaan eten of een ijsje te halen. Ook de kermis vonden de kinderen geweldig. Hoeft van mij echter niet iedere avond, ik had het nog wel een keer bekeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima voor een paar avonden

Nicole,
    2-8-2015

Marseillan Plage erg toeristisch maar leuk en gezellig om een paar keer een avond door te lopen en wat souveniertjes te kopen. Ook het eten in de restaurantjes is goed. Ook genoeg mogelijkheden om eten af te halen en vlak bij de ingang van de camping een bakker dus ieder morgen vers stokbrood en ook gewoon brood!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Gezellig kustplaatsje

Hans,
    1-7-2015

Gezellig kustplaatsje met een gezellige winkelstraat vol winkeltjes, café's, restaurants, ijsbars, bakkers....etc Er is een mooi nieuw aangelegde boulevard aan het strand. Fietspaden naar Agde en Marseillan en een leuk haventje waar je s'ochtends ook vis kan kopen rechtstreeks vanuit zee.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Mooie boulevard

johan_simone,
    23-5-2015

Heerlijk lopen over de boulevard, net nieuw aangelegd! De winkeltjes in het centrum (dus niet langs boulevard) zijn prima. Het gezellige sfeertje ontbreekt ietwat. Het is duidelijk geen vissersplaatsje o.i.d. Genoeg eettentjes.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015
Marseillan-Plage scoort een 7,9 uit 10, op basis van 339 reviews