We hebben een aantal aanbieders voor Lunel voor je op een rij gezet:

Reviews over Lunel

redelijk interessante omgeving

Eric
    30-6-2016

Gebied met redelijk vaak mooi zomerweer op 12 km van het strand in La grande Motte. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar omliggende historische vissersplaatjes, Montpellier, Nimes en het natuurgebied le petite Camarque.

Gereisd Met partner in mei 2016

Goed want dicht bij de autosnelweg

Lefebvre Ginette
    10-8-2013

De zee is vlak bij! Slechts een 20 tal minuten van Grau du Roi en Aigues Mortes. Tip: de douchegel op basis van olijfolie kan je kopen in de molen Picholine in Sommieres, een aanrader want elders in 't zuiden duurder en in 't noorden van Frankrijk en België niet te verkrijgen. Ook de artisanale produkten zijn de moeite waard.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Sobere stad

Zonnebloem
    14-9-2012

Lunel zelf vonden wij een sobere stad. We zijn en keer naar de markt geweest en naar de markthal, dit was wel een succes. Ruim aanbod verse producten, leuke kleding en lekkere lekkernijen. Buiten de markt oogt Lunel erg armoedig.

Gereisd Met partner in Mon Aug 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lunel scoort een 7,2 uit 10, op basis van 27 reviews