Le Vigan (Gard)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Vigan (Gard) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Le Vigan (Gard) voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Vigan (Gard)

Ik kom er nog terug

Opsomer Geert
    7-1-2017

Le Vigan is een stadje in De Gard Millau met zijn prachtige brug over de vallei, De streek is zeer de moeite om te bezoeken niet ver van de tarn mooie grotten in de streek die een bezoek waard zijn. Toffe terrasjes en restaurantjes dus voor elk wat wils

Gereisd Alleenreizend in juli 2016

ongezellig en vrij sfeerloos stadje

Marijke
    12-8-2016

Er is aan de rand van het stadje een grote Super U. Hier kan je ook gratis parkeren. Het stadje had totaal geen sfeer. zwervers en ongure types waren er ook. Ik zou er niet mee rnaartoe gaan. Wij zijn niet naar de markt geweest.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heb mooiere plaatsjes in de streek gezien

huub
    15-9-2015

aangenaam. De nacht markt viel erg tegen. Daar in tegen was de gewone markt beter. Maar beter is het om naar de markt in Ganges te gaan, voor de Franse markt liefhebbers. 3 weken op de camping gestaan, verder heel weinig naar het dorp geweest. niet echt bruisend.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideale plek voor natuur en rust liefhebbers

g
    31-12-2013

Goed klimaat in de zomer. Prachtige bergtochten voor auto, fiets en wandelaars. Uitgaansleven is weinig soeps, restaurantjes en cafeetjes. Veel mooi vakantiehuizen te huur in omgeving. Brocante markten zijn en locale marktjes zijn leuk! In de buurt van Herault- geweldige kanolocatie.Plaatje zelf is wat saai maar de omgeving is geweldig.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving.

Eric
    18-8-2013

Le Vigan is geen bijzonder mooie plaats. In het centrum enkele leuke terrasjes maar dat is het dan wel een beetje. De omgeving daarentegen is prachtig. Veel groene bergen,riviertjes,watervallen en grotten. Uitermate geschikt om te wandelen,wielrennen en mountainbiken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Le Vigan (Gard) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 16 reviews