• Type accommodatie

Le Barcarès-Port Barcarès

Reviews over Le Barcarès-Port Barcarès

Aardige vakantieplaats

NS, 7-8-2017
    Le Barcares is een lang gestrekt vakantiedorp in dit strandgebied. Het bestaat uit een "oorspronkelijk" ouder gedeelte, waar de boot op het strand ligt, en een wat nieuwer en moderner gedeelte achter de haven. Ik deel hier mijn ervaringen over het nieuwere gedeelte. Het stelt allemaal niet zo veel voor. Strand en een boulevard met wat winkeltjes en restaurantjes. Lokale bewoners wisten mij te vertellen dat buiten juli en augustus het er erg stil is. Het is kleiner dan bijvoorbeeld Canet en Argeles. In de vakantiemaanden zijn er in de ochtend en avond vaak markten op het plein in het nieuwere gedeelte. Wel erg druk. Er zijn ook een aantal strandtenten, wij vonden het avondeten hier beter en gezelliger dan de restaurants aan de boulevard. Wel goede uitvalbasis voor bezoekjes aan grotere plaatsen als Perpignan, Collioure, Carcassonne en Narbonne.

ontspanend verlof in prachtig klimaat en omgeving

jan, 10-1-2017

voor het 17 de jaar afgereisd naar barcares altijd prachtig weer gehad . vroeger met de kinderen nu met 2 en de hond .

wat een mooie plek en dichtbij.

Leuk dorpje

Marc W, 5-8-2016

We zaten in het zg. village gedeelte, het oude(re) gedeelte wat het meest zuidelijk ligt. Wel een leuke boulevard en avond markt, veel is allemaal op loopafstand. De enige supermarkt (U) is wel erg druk maar heeft alles. Houdt wel rekening met het Electronic Beach Festival welke 3 dagen duurt, dit trekt erg veel feestgangers. Voelde ik mij toch wel opeens erg oud... ;)

Opvallend is wel dat er erg veel honden zijn en men deze ook gewoon overal, zeker rondom de duintjes en stranden, uitlaten en niet opruimen. Als het warm is ruikt het wel vies.. wat dat betreft kunnen ze nog wat leren. Ik begrijp niet dat ze er zelf geen last van hebben. De wandelingen langs de duintjes en het strand is 1 grote uitlaatbak van hondenuitwerpselen.. bah

Ook handig is dat er een rivier uitmond bij het strand waar het ideaal vertoeven is voor jongere kinderen aangezien de kust snel afloopt bij het normale strand.

Leuk dorp alleen als er wat te doen is

Joost_r7, 5-7-2016
    Le Barcares is een leuk dorp alleen is er wel erg weinig te beleven. zijn in sommige andere dorpjes in de buurt geweest zoals Saint Cyprien plage en Argeles plage en hier is ook in het voorseizoen al heel veel te beleven. hier zouden ze dus in Le Barcares ook een voorbeeld aan kunnen nemen en kijken wat zei hiervan kunnen leren.

Mooie plaats! Veel campings in de buurt.

dejongkm, 14-8-2015
    Leuke plaats! Genoeg te doen in de omgeving. Voor sommige dingen een stuk rijden......
Le Barcarès-Port Barcarès scoort een 7,6 uit 10, op basis van 373 reviews