Le Barcarès-Port Barcarès

We hebben een aantal aanbieders voor Le Barcarès-Port Barcarès voor je op een rij gezet:

vakanties Le Barcarès-Port Barcarès

Reviews over Le Barcarès-Port Barcarès

Aardige vakantieplaats

NS,
    7-8-2017

Le Barcares is een lang gestrekt vakantiedorp in dit strandgebied. Het bestaat uit een "oorspronkelijk" ouder gedeelte, waar de boot op het strand ligt, en een wat nieuwer en moderner gedeelte achter de haven. Ik deel hier mijn ervaringen over het nieuwere gedeelte. Het stelt allemaal niet zo veel voor. Strand en een boulevard met wat winkeltjes en restaurantjes. Lokale bewoners wisten mij te vertellen dat buiten juli en augustus het er erg stil is. Het is kleiner dan bijvoorbeeld Canet en Argeles. In de vakantiemaanden zijn er in de ochtend en avond vaak markten op het plein in het nieuwere gedeelte. Wel erg druk. Er zijn ook een aantal strandtenten, wij vonden het avondeten hier beter en gezelliger dan de restaurants aan de boulevard. Wel goede uitvalbasis voor bezoekjes aan grotere plaatsen als Perpignan, Collioure, Carcassonne en Narbonne.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk dorpje

Marc W,
    5-8-2016

We zaten in het zg. village gedeelte, het oude(re) gedeelte wat het meest zuidelijk ligt. Wel een leuke boulevard en avond markt, veel is allemaal op loopafstand. De enige supermarkt (U) is wel erg druk maar heeft alles. Houdt wel rekening met het Electronic Beach Festival welke 3 dagen duurt, dit trekt erg veel feestgangers. Voelde ik mij toch wel opeens erg oud... ;) Opvallend is wel dat er erg veel honden zijn en men deze ook gewoon overal, zeker rondom de duintjes en stranden, uitlaten en niet opruimen. Als het warm is ruikt het wel vies.. wat dat betreft kunnen ze nog wat leren. Ik begrijp niet dat ze er zelf geen last van hebben. De wandelingen langs de duintjes en het strand is 1 grote uitlaatbak van hondenuitwerpselen.. bah Ook handig is dat er een rivier uitmond bij het strand waar het ideaal vertoeven is voor jongere kinderen aangezien de kust snel afloopt bij het normale strand.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorp alleen als er wat te doen is

Joost_r7,
    5-7-2016

Le Barcares is een leuk dorp alleen is er wel erg weinig te beleven. zijn in sommige andere dorpjes in de buurt geweest zoals Saint Cyprien plage en Argeles plage en hier is ook in het voorseizoen al heel veel te beleven. hier zouden ze dus in Le Barcares ook een voorbeeld aan kunnen nemen en kijken wat zei hiervan kunnen leren.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk plaatsje

Michiel,
    7-8-2015

vlakbij de campings ligt een leuk pleintje met restaurantjes, winkeltjes en cafés, de stranden zijn prima met verschillende activiteiten voor kinderen. 's Avonds is er regelmatig een gezellige markt. Het gedeelte verder door (waar o.a. de Lydia ligt) was wat minder gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Best of both worlds

RonTuijnman,
    4-7-2015

We hebben een hekel aan een bestemming waar geen moer te doen is, maar we hebben ook een hekel aan Torremollinos-achtige discoplaatsen. Barcares is gezellig druk, zonder dat je over de hoofden kunt lopen, altijd lekker plek op het rustige grof-zand strand. Ideaal bij het winderig weer dat hier nogal heerst. In de directe omgeving is niet zo geel veel te doen, maar met de fietsen op de auto heb je binnen een half tot een heel uur rijden de prachtigste plekjes voor het uitzoeken!

Gereisd met partner in juni 2015
Le Barcarès-Port Barcarès scoort een 7,6 uit 10, op basis van 373 reviews