La Salvetat sur Agout

Reviews over La Salvetat sur Agout

Hartstikke prima

Ivo Tiebosch,
    19-1-2019

In deze camping kun je in het algemeen goed tot rust komen. Even uitgaande dat er geen groepen Fransen zijn, al is daar een groepsveld voor. Zorg voor voldoende stroomkabel. Deze camping geeft zo'n rust omdat het een eigen dal is met meertje. Overal is groen. Het zwembad is klein maar afdoende en je loopt ook zo het meertje in, waar je wel tussen wier en vissen zwemt (heeft ook zijn charme) en waar er bijvoorbeeld speelmatten liggen. De animatie is 3x per week. Vooral de jeep-safari en het kampvuur is iets wat je (jongere) kinderen niet willen missen. Het restaurant heeft een zeer beperkte kaart, maar het is goed eten. De camping ligt wel zeer verlaten. Alles is ver rijden, maar de natuur in de omgeving is wel erg mooi en groen. Het stadje in de buurt is niet heel bijzonder en markt stelt niets voor, daar zelf je vis vangen was wel heel leuk. Je kunt vanuit hier naar het mooie Carcassone en Haut Languedoc, maar ook na een flinke rit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gemoedelijke camping

schmit,
    28-8-2018

Er is al veel over de camping geschreven en alles is waar. Kindvriendelijk, gastvrij, proper, gezellig, mooie natuur, leuke activiteiten, niet te groot, fijn zwembad, slingerwegen, s'avonds koud, ...... maar wat ons vooral aansprak was de sfeer op de camping. Alles is relaxed met respect voor elkaar. Dit gaf ons echt het gevoel op vakantie te zijn !!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke plek!

Fam. Bakker,
    24-8-2018

Deze camping ligt echt heel mooi in de bergen; overdag heel erg warm en in de avond lekker koel (maar niet koud). Wij hadden een plek met in de middag schaduw, wat heerlijk was. Dit hebben wij vooraf nagevraagd bij de supervriendelijke en behulpzame eigenaren. De natuur rondom de camping is erg gevarieerd. Als je houdt van dorpjes met terrasjes; die zijn er weinig in de directe omgeving. Voor grotere plaatsen moet je ongeveer 1,5uur rijden, maar de route naar deze plaatsen is ook prachtig. In het dorp La Salvetat zit een kleine supermarkt waar je alles kan halen wat nodig is, voor een grotere supermarkt moet je 30minuten rijden naar Lacaune. Wij vonden dit niet zo'n bezwaar. Op de camping is een heerlijk zwembad zonder parasols, maar met ligbedden. In de avond kan je hier pizza of patat halen. Meer is er niet, zou wel nog een verbeterpunt zijn. Sanitair is meestal schoon. Voor kinderen (en dus voor ouders) is het echt genieten hier!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Menkveld,
    18-8-2018

Voor de 2e keer op camping Goudal geweest op plek C 53 en het was weer fantastisch! Camping was weer goed onderhouden en schoon sanitair. Femke en Michiel en ander personeel weer zo betrokken en erg behulpzaam! Leuke uitstapjes gedaan naar o.a. Valras Plage, Castres, Lac de Raviege, Col de Montalet maar ook volop van het mooie zwembad genoten en kikkers gevangen bij het strandje op de camping. Echt een top camping voor jonge kinderen, je kan ze lekker hun gang laten gaan en zelf een boek lezen. De jeepsafari met Michiel was

volgens onze dochters erg cool! Zeker weer voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtige natuurcamping

Maureen Lieshout,
    12-8-2018

Een mooie natuurcamping.

Grote plaatsen, alles ruim opgezet en slechts 50 plaatsen.

Vriendelijke eigenaren.

Prachtige omgeving maar verder alles ver weg.

Om wat leuke plaatsjes te bezoeken, zit je minimaal een uur in de auto over slinger weggetjes.

In het plaatselijke dorp twee zeer kleine supermarkten en verder ook weinig.

Buitensporten met 2sur5 is echt een aanrader, vriendelijke en kundige leiding.

Bij de camping, 3 keer in de week gezamenlijke maaltijden, echt heel erg leuk.

Onze dochter van 11 had snel vriendinnen en kon lekker haar gang gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
La Salvetat sur Agout scoort een 7,9 uit 10, op basis van 52 reviews