La Grande-Motte

We hebben een aantal aanbieders voor La Grande-Motte voor je op een rij gezet:

vakanties La Grande-Motte

We hebben een aantal aanbieders voor La Grande-Motte voor je op een rij gezet:

Reviews over La Grande-Motte

Groot Scheveningen maar met veel meer zon!

Ruud
    9-9-2016

La Grande Motte heeft een enorme boulevard voor voetgangers en fietsers. Er zijn ruim 70 strandingangen gescheiden door een smalle duinstrook. Bij ingang 60 zijn honden toegestaan op het strand. La Voile Blue is een prachtige strandtent maar prijzig. 'S Avonds goede feesten. Club La Dunes is ook prima voor de clubber. Maar beiden liggen ver van het centrum af. Gratis parkeren op de gemeenteparkeerplaatsen. Let op de rode borden. Anders betaald. Grote markt op zondag en donderdag tot 13.00 uur. Mooie jachthavens met vaak luxe jachten. Horeca van € tot €€€. Leuke sfeer. Wekelijks hippymarkt op de boulevard in de avond. Ook diverse optredens en vuurwerk meegemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Leuke badplaats

WimBerrevoets
    7-8-2016

La Grande-Motte kent een lange boulevard, met daaraan veel horeca en ook winkeltjes/souvenirshops. Wordt onderbroken door een jachthaven. Op heel veel plaatsen is het betaald parkeren, maar de tarieven zijn zeer laag (€0,70 p/u), waardoor het strand makkelijk bereikbaar is. Fietspaden van betonplaat langs veel wegen, maar verkeren in slechte staat. Lidl en Super U zijn dichtbij. De karakteristieke bouw van de flats vertoont inmiddels wat lichte tekenen van verval. Gezellig plaatsje met overwegend Fransen en nauwelijks Hollanders of andere buitenlanders.

heerlijke plek voor strandvakantie

Theo & Yvonne
    3-11-2014

In La Grande Motte is alles te vinden wat men zoekt voor een strandvakantie. Heerlijke lange brede stranden, twee gezellige centra (La Couchant en Centre ville), een gezellige boulevard, veel watersport mogelijkheden. Op de fiets kan men heerlijk fietsen in de omgeving, of pak de bus en tram naar Montpellier.

Gereisd Met partner in september 2014

heerlijke stranden

jaap
    16-6-2013

we zijn dit jaar voor de tweede keer in grande motte geweest. nu in het laagseizoen. de vorige keer waren de stranden afgeladen. nu was het weer ook perfect en het water van de zee warm genoeg. ik had ook het idee dat de prijzen van eten buiten de deur lager waren dan vorige keer.

al met al een leuk gebied als je van strand en uitgaan houdt.

Gereisd Met partner in juni 2013

Heel leuke plek!

Tanja Rochtus
    14-4-2013

Ideaal voor daguitstappen in de prachtige Camargue streek, ook mooie stranden en lekkere restaurantjes die zelfs op de dijk met zicht op zee en / of haven niet eens duur zijn ;-) Ideaal voor gezinnen met kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Mar 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
La Grande-Motte scoort een 7,1 uit 10, op basis van 63 reviews