Reviews over Homps

Fantastische plek en bijzondere ervaring

Jolanda Bronsvoort
    13-4-2018

Péniche Risico is een oud Nederlands vrachtschip uit 1903 en omgebouwd tot woonboot. Het heeft twee gastenkamers/hutten. Een ontbijt kan bijbesteld worden. Er is een gezamenlijke badkamer/toilet en leefruimte met t.v. en loungebank. Boven op het dek is een dakterras waar je heerlijk kunt genieten van de ondergaande zon.

Risico ligt op het Canal du Midi in het kleine stadje Homps. Hier zijn een aantal leuke restaurantjes waar je 's avonds prima kan eten.

Leuke vakantie gehad maar niet meer dan dat!

familie
    15-8-2017

Het park is echt mooi, zwembad is erg klein maar wel lekker water. De bungalow was fantastisch echt geweldig. Heerlijk ruim en mooi schoon.

Rondom het park en in Homps zelf is echt niks te beleven. De omgeving is erg saai. Wij zij 2x naar de zee/strand geweest maar dan moet je wel 50 min rijden.

Qua animatie is er helemaal niks. Er hangt een lijst maar nooit niemand gezien. Dat vonden wij echt een minpunt. Wij kijken daar altijd naar bij de boeking en dan is er niks. Erg slecht!!!!

Verder leuke vakantie gehad maar voor ons niet meer naar deze plek, wij houden meer van levendigheid om ons heen.

Toffe vakantie

Vanopbroeke
    22-8-2016

Goede vakantie gehad.

Juist enkele minpunten: huisje niet goed onderhouden veel zaken kapot. Zeeeeeer slechte bedden.

Zeer leuke locatie dichtbij veel te bezoeken. Vriendelijk personeel. Goede sfeer onder bewoners. Goed zwembad.

Zeer leuk en ontspannend verblijf

Familie geers
    14-8-2016

Zeer leuk en aangenaam bungalowpark. Mooie omgeving, centraal gelegen. Ideaal met kleine kinderen. Ruime bungalows. Centraal cafe met alle dagen vers brood en een kleine kruidenierswinkel. Zeer joviaal en vriendelijke uitbaters. Alles aanwezig wat je nodig hebt.

Niet echt een park voor ons.

RG
    28-7-2016

Op zich wel een mooi park, maar niet echt op toeristen ingesteld. Je kan maar op bepaalde tijden wat eten, MITS je gereserveerd hebt in het restaurant... niet veel keus ook. Iets drinken kan altijd wel, ook is er een zeer klein en beknopt "supermarktje", in een hoekje bij de bar. Het zwembad is klein, maar wel leuk voor een paar dagen... Er was steeds zeer harde wind, waardoor wij verder niet echt bij het nabij gelegen meer zijn geweest (tip, draag surfsokken/waterschoenen i.v.m. de steentjes. Het is geen zandstrand) Wel hebben we gegeten in het restaurant aan het meer, erg lekker. Ook in Homps zelf zitten wel wat leuke eettentjes.

Homps scoort een 7,3 uit 10, op basis van 19 reviews