We hebben een aantal aanbieders voor Frontignan voor je op een rij gezet:

vakanties Frontignan

We hebben een aantal aanbieders voor Frontignan voor je op een rij gezet:

Reviews over Frontignan

prima uitvalsplek met prachtig natuurrreservaat

JeanM
    24-8-2014

Wanneer je niet zo van massa toerisme houdt, maar toch aan de Middellandse zee wilt verblijven, is dit een prima plaats: Sète en Montpellier zijn dichtbij, maar ook plaatsen als Cap d'Agde en de Camargues zijn goed bereikbaar. In het dorp zelf zijn wat oudheden te bekijken en er zijn ook Joutes, zoals in Sète. Mooiste aan Frontignan is het natuurgebied rond het kustmeer/ de lagune

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Een heerlijke plek

Pijl
    14-4-2010

Rustige leuke camping. Mooi zwembad. Het weekend kan onrustig zijn ivm weekend gangers. Het is jammer dat er aan de overkant van de weg vuilnis wordt verbrand. Als als de wind richting camping gaat is dat niet prettig. Gelukkig kun je dan uitwijken naar de zee.
    Het is heerlijk dat er drie strandovergangen zijn. Binnen 5 min. aan de zee.

Gereisd Met partner in Fri May 22 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Frontignan scoort een 7,3 uit 10, op basis van 39 reviews