Espira de Conflent

We hebben een aantal aanbieders voor Espira de Conflent voor je op een rij gezet:

Reviews over Espira de Conflent

Voor ieder wat wils

Gezin met puber
    1-9-2016

Zeer gemoedelijke camping met wel voornamelijk, Nederlands gasten. Prachtige omgeving met veel leuke activiteiten en spannende wandeltochten. Ook het strand is makkelijk te bereiken via een snelweg. Jeugd vermaakt zich,vooral 's avonds, met elkaar bij terras aan het begin van de camping. De camping eigenaar doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken en organiseert bijvoorbeeld gezamenlijke paella avonden met live muziek. Om twaalf uur sluit de bar en is het terras van de jeugd. Hoewel het chalet dichter bij het terras ligt dan het kampeer gedeelte hebben we weinig gemerkt van het nachtbraken van de jeugd. Het chalet aan de bosrand met eigen stukje tuin was zeer compleet en luxe ingericht met heerlijke lig/schommelstoelen. Alleen de stoelen op het balkon zaten wat ongemakkelijk. We hebben allemaal een heerlijke tijd gehad en deze camping is zeker het overwegen waard voor volgend jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

rustig mooi dorpje

Fam Vieth
    26-10-2011

Voor Espira zelf heb ik weinig te zeggen. De camping ligt bij het dorpje maar in het dorpje zelf is niets te doen. Op de camping en in de buurt wel erg veel ook zijn de supermarkten die wij kennen ook op 10 min te bereiken dus alles binnen handbereik!

Gereisd Met vrienden in juli 2011
Espira de Conflent scoort een 8 uit 10, op basis van 16 reviews