We hebben een aantal aanbieders voor Collioure voor je op een rij gezet:

vakanties Collioure

We hebben een aantal aanbieders voor Collioure voor je op een rij gezet:

Reviews over Collioure

zeer mooi en idylisch en stadje of dorpje

marcel
    1-10-2017

Collioure is zeker meerdere bezoeken waard, prachtige omgeving, mooie kleine winkeltjes en veel restaurantjes,wandelmogelijkheden enorm en uitstappen naar Spanje perfect mogelijk, vrij druk bezocht , en soms zoeken voor parkeerplaats.

Gereisd Met partner in september 2017

Fantastisch mooi, middeleeuws stadje

C.M. Brave
    7-6-2017

De straatjes zijn mooi, vrolijk en afwisselend. De haven heeft een fort en een middeleeuwse kerk. Ook een mooi strand.Het toeristentreintje brengt je in een sneltreinvaart, over de smalste weggetjes, tussen de wijngaarden, naar Fort Elme, bovenop een berg! Prachtig uitzicht! Later met de auto terug gegaan voor een bezoek aan het Fort. Zeer de moeite waard!

Gereisd Met partner in juni 2017

Schilderachtig dorpje

hilde Lootens
    16-9-2016

Prachtig dorpje!! Wel druk in hoogseizoen Mooie strandjes, leuke terrassen Veel lekkere restaurantjes, kijk gerust eerst rond in de vele straatjes en beslis dan. Zeker een bezoekje waard maar neem je tijd. Echt de moeite!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prachtig stadje

Alie
    30-6-2015

Collioure is een prachtig plaatsje met veel oudheid, met op de woensdag en zondag een zeer gezellige markt. Veel terrassen mooie kleine straatjes met veel leuke winkeltjes, strandje,in het voorseizoen erg gezellig, maar in het hoogseizoen met in de omgeving de vele campings zal het er erg druk zijn.

Gereisd Met partner in juni 2015

Prachtige plek

Sylvia
    19-8-2014

Heel mooi dorp om te zijn. Echt typisch Franse straatjes en omgeving, maar nog wel toeristisch met veel eetgelegenheden, ijs en winkels. Strand is lekker maar wel druk. Parkeerplekken zijn lastig, je moet een stukje lopen, zeker als het druk is met markten. De straten zijn dan bezaait met mensen, maar wel erg gezellig. De sfeer is heel fijn en je moet er een keer geweest zijn als je in de buurt staat.

Gereisd Met partner in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Collioure scoort een 9 uit 10, op basis van 73 reviews