Sorteren

vakanties Cap d'Agde

Reviews over Cap d'Agde

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie van Vilsteren
    28-9-2018

Wat een prachtige accommodatie! Heel erg compleet ingericht, echt overal is aan gedacht! Het was voor ons echt een relaxvakantie! De kinderen vonden het zwembad prachtig, ook het strand is ons zeer goed bevallen. Lekker luieren terwijl de kinderen druk op de rotsen krabben vangen en vissen. Daarna een lekker drankje doen in de strandbar ….. en dan lekker nagenieten op het grote terras! Zelfs met vrienden nog een voetbalwedstrijd gekeken want er was zelfs Fox op tv. In de omgeving lekker gefietst, genoeg te zien voor ieder wat wils.

Enig minpuntje is de stroom, die valt uit als er teveel apparaten aan zijn. Maar daar wordt hard aan gewerkt hoorden wij, dus zal vast opgelost zijn bij onze volgende keer. Want die komt er zeker!

Supervakantie

Carolien
    10-9-2018

Prachtig appartement van alle gemakken voorzien ! Heerlijk s’ochtends op het balkon met een kop koffie terwijl de zon opkomt .

Voor herhaling vatbaar !!!

Mooiste plek van de camping! 5 minuten van de zee!

Lilly & co
    22-8-2018

Onze eerste keer op een camping! Ontzettend bijzonder om op zo een prachtige plek te zijn. Het strand is werkelijk maar 5 minuten lopen. Het chalet ligt aan de rand van de camping waardoor je ontzettend veel privacy hebt. Voor onze kinderen was het zwemparadijs geweldig! Onze jongste heeft op de fiets van Bernard en Sylvia leren fietsen! Alleen daarom al een ervaring om nooit te vergeten!

Het chalet is ontzettend smaakvol ingericht en echt van alle gemakken voorzien. Het contact met Bernard en Sylvia verliep ontzettend plezierig en ook het ontvangst op de camping was erg warm. Wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

fantastisch

Franky Krenski
    9-8-2018

1 van de mooiste chalets die we ooit konden huren in Zuid Frankrijk, tegen het strand en zwemparadijs.

Het was heerlijk, genieten, en echt een aanrader.

R. van der Meer
    7-8-2018

Het is een mooi en praktisch ingericht Chalet en echt alles wat je nodig hebt is aanwezig. De mooie houten veranda is ook echt heerlijk. Met ligbedden, een loungeset, eettafel met stoelen en een barbecue is ook daar alles aanwezig.

Lekker dicht bij het strand en een goede bolderkar om je spullen makkelijk mee te nemen. Bij het strand ook een leuke tent om te relaxen en te eten. Het zwembad is iets verder lopen maar zeker de moeite waard. Voor ieder wat wils en genoeg ligbedden. In de omgeving is ook genoeg te doen voor verschillende leeftijden. Een leuk stadje met een haven en allerlei pretparken. Echt een aanrader als je met kinderen op vakantie gaat.

Cap d'Agde scoort een 7,8 uit 10, op basis van 292 reviews