Canet-en-Roussillon

We hebben een aantal aanbieders voor Canet-en-Roussillon voor je op een rij gezet:

vakanties Canet-en-Roussillon

Reviews over Canet-en-Roussillon

Antoinette,
    15-7-2018

Voor de 2e keer op camping ma prairy. Een middelgrote camping, met de lidl om de hoek. Ideaal voor de dagelijkse boodschapjes. Ook 't restaurant is prima, al vonden we de menu kaart wat beperkt. Verder is de A9 ook vlak bij, waardoor je makkelijk andere plaatsen kan bezichtigen. Al blijven de toeristische routes wel 't leukst. Wij komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Heel leuk cenrum

Familie van de Weerd,
    22-8-2017

Heel erg leuk centrum. Lange boulevard en s'avonds is er een leuke markt. Op het plein staat een geweldig grote draaimolen. 6 rondjes 10 euro valt dus reuze mee. Verder rijd er een leuk treintje door het centrum. Ook zijn wij in het Aquarium geweest. Niet heel groot loop je met 45 min door heen. Stranden zijn hier heel erg breed, en veel beach clubs te vinden. Reastaurant Blue Lagoon midden in het centrum is een aanrader om te eten, niet zo groot als op het grote plein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nu twee keer geweest, leuk maar niet nog eens

Rulof/Hoogakker,
    19-9-2016

Collioure is een aanrader (wel erg toeristisch) en we hebben een mooi ritje naar Spanje gemaakt. Strand richting St Cyprien is qua drukte en parkeergelegenheden beter te doen dan het strand in het centrum van Canet Plage. En hier zie je misschien ook nog flamingo's in het tegenover gelegen natuurpark. Het aquarium is een tegenvaller maar ze hebben plannen om uit te breiden. Verder erg druk in het centrum maar daar is geen ontkomen aan in het hoogseizoen. Gelukkig lag onze camping niet middenin de drukte...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Niet verkeerd

Rob,
    27-7-2016

Echt gezellige restaurants zijn er nauwelijks te vinden. Daarbij zijn de prijzen voor eten en drinken aan de hoge kant vergeleken met bijv. Griekenland. Het strand is wel weer geweldig. Let op: voor 2 strandbedjes met parasol wordt doodleuk 20-24 euro per dag gevraagd!

Gereisd met partner in juli 2016

geweldig

jac janssen,
    10-5-2016

De wegen en de ligging zijn van dien aard dat je gemakkelijk er toe komt ook ander steden en plaatsen te bezoeken er van uit gaand dat je niet alleen voor de strand en zee beleving bent gekomen de leuke kleine kustplaatsen zijn een echte aanrader . neem dan ook de kustwegen want dan zie je ook hoe mooi het er is , de grote steden zijn ook wel aan te raden ,maar daar kan je beter zelf over beslissen het is mooi wat de natuur betreft en de mensen zijn vriendelijk tegen je als maar zelf niet hooghartig ingesteld bent, we hebben niks ten nadele te melden .

Gereisd met partner in april 2016
Canet-en-Roussillon scoort een 8,2 uit 10, op basis van 176 reviews