vakanties Canet-en-Roussillon

Reviews over Canet-en-Roussillon

Gewoon thuiskomen

Pleun & Joke,
    7-11-2018

Camping Ma Prairie links laten liggen is een vergissing.

We waren er voor de zoveelste keer, vroeger in het hoogseizoen en nu al een aantal jaren in de maanden mei en juni. De camping is een bloemen paradijs en omdat het nog redelijk rustig is valt dat eens te meer op. Gastvrijheid is het credo van de directie

en de medewerkers zijn niet anders. Het mooie van de ligging is dat cultuur en natuur binnen handbereik zijn. en niet te vergeten de vele prachtige wijngaarden.

5 minuten van het strand en 10 minuten van Perpignan, om maar wat te noemen

een breed internationaal gezelschap kampeerders maakt het kleurrijk en gezellig.

Een heerlijk zwembad en een prima restaurant vervolmaken het.

Nog een verbeterpunt misschien? We hebben het niet kunnen vinden.

J kruit,
    2-11-2018

Super mooie camping. Vriendelijk personeel. Veel regels bij het zwembad maar zo houden ze het wel netjes. Goed eten leuke entertainment een echte aanrader! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Goede camping weg van de drukte.

Jan Willem Kooijmans,
    29-9-2018

Fijne goed camping met Nederlandstalig balie personeel. Neem wel iets mee tegen de mieren en strooi dat direct ( wij hadden ze ook in de caravan) Zeer goede service. Ik had schoenen laten staan. Die zijn later ( zonder kosten) naar huis (nl) gestuurd terwijl wij er op gerekend hadden dat wanneer ze gevonden zou worden we iets moesten betalen voor de verzending. (Normaal toch) . Super dus !!!

De allerbeste camping waar we ooit zijn geweest

Alexandra,
    11-9-2018

Wat een geweldige camping! Wij snappen helemaal waarom mensen hier jaar na jaar terugkomen! Het lijkt wel een resort.

Bij de receptie heel netjes ontvangen en zelfs begeleid naar onze plaats. Nette plaatsen, we stonden in pinede.

Sanitair brandschoon en aparte baby/kinderhoek was top. Alles werd de hele dag schoongemaakt.

Eten op de camping was prima, maar nog beter als je even over het strand naar de strandtent loopt die ernaast zit. Wat hebben we daar lekker gegeten!

Strand was vanaf onze plek goed aan te lopen, ik denk iets van 500 m.

Zwembad was leuk voor alle leeftijden, wij hebben vooral bij het baby gedeelte gezeten.

Animatie kan ik niet beoordelen, kinderdisco vond ik wel laat beginnen.

Martin,
    3-9-2018

Schoon sanitair en mooie plekken met schaduw of zon naar wens.

Canet-en-Roussillon scoort een 8,1 uit 10, op basis van 176 reviews