Argelès-sur-Mer

Reviews over Argelès-sur-Mer

leuke vakantie

Claes,
    11-1-2019

Mooie camping, super ligging. Al hangt het wel wat van stacaravan af of je veel hinder hebt van de animatie s'avonds, die kon al eens luid zijn.

Wij boekten een touroperator huisje: mooi verzorgd, strenge controle maar erg slechte bedden. Super locatie, alles op wandel- en fietsafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij hebben genoten

Jill,
    23-12-2018

Wij hebben super genoten op deze camping met ons zoontje van 4j. Alleen het stadje viel bij ons wat tegen. Veel te druk. Ook het strand was niet zo handig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hele mooie vakantie

Monique,
    13-11-2018

Heerlijk rustige camping, in tegenstelling tot de zustercamping La Sirene aan de overkant van de straat. Wel kunnen alle gasten van L’hippocampe gebruik maken van alle faciliteiten van de zustercamping, La Sirene. Bv de bakker, supermarkt, de snackbar en natuurlijk het mooie zwembad. Ook mag je van het uitgebreide activiteitenprogramma meedoen.

Ik vond het echt een pluspunt dat de camping autovrij is. Er zijn speciale bagagekarren waar je gebruik van mag maken. Al het personeel was aardig en alle stacarvan’s liggen in straatjes. Genoeg privacy rondom de caravan. Vanaf de camping loopt er een gratis treintje naar het strand, waar je bij de beachclub tegen gereduceerde tarieven bedjes kan huren. Ook kan je hier elke dag een half uur gratis stand up peddeling doen of windsurfen. Leuk om uit te proberen. Camping is echt een aanrader voor mensen met kinderen in de leeftijd van 12 tot en met 14 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische camping

Linda Coolen,
    19-10-2018

Wij vonden dit een super camping.

Mooie plekken, fijn zwembad dat wel al om 19.30 dicht gaat dat vonden wij erg vroeg.

Fijn dat je ook bij het zwembad iets kon eten en drinken.

Heerlijk strand super om te snorkelen.

Leuk terras op de camping om iets te drinken en waar in avond altijd iets iets te doen is.

Wij komen volgend jaar weer terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zijn hier al 4 keer op vakantie geweest, telkens in deze u

Willy,
    12-10-2018

Zijn hier al 4 keer op vakantie geweest, telkens in september. Tijdens deze periode is het zeer rustig wat voor ons zeer belangrijk is, ook het personeel van de receptie staat altijd met een glimlach klaar om u verder te helpen of uw vragen te beantwoorden. Komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd anders in oktober 2018
Argelès-sur-Mer scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1431 reviews