vakanties Argelès-sur-Mer

Reviews over Argelès-sur-Mer

Hele mooie vakantie

Monique,
    13-11-2018

Heerlijk rustige camping, in tegenstelling tot de zustercamping La Sirene aan de overkant van de straat. Wel kunnen alle gasten van L’hippocampe gebruik maken van alle faciliteiten van de zustercamping, La Sirene. Bv de bakker, supermarkt, de snackbar en natuurlijk het mooie zwembad. Ook mag je van het uitgebreide activiteitenprogramma meedoen.

Ik vond het echt een pluspunt dat de camping autovrij is. Er zijn speciale bagagekarren waar je gebruik van mag maken. Al het personeel was aardig en alle stacarvan’s liggen in straatjes. Genoeg privacy rondom de caravan. Vanaf de camping loopt er een gratis treintje naar het strand, waar je bij de beachclub tegen gereduceerde tarieven bedjes kan huren. Ook kan je hier elke dag een half uur gratis stand up peddeling doen of windsurfen. Leuk om uit te proberen. Camping is echt een aanrader voor mensen met kinderen in de leeftijd van 12 tot en met 14 jaar.

Fantastische camping

Linda Coolen,
    19-10-2018

Wij vonden dit een super camping.

Mooie plekken, fijn zwembad dat wel al om 19.30 dicht gaat dat vonden wij erg vroeg.

Fijn dat je ook bij het zwembad iets kon eten en drinken.

Heerlijk strand super om te snorkelen.

Leuk terras op de camping om iets te drinken en waar in avond altijd iets iets te doen is.

Wij komen volgend jaar weer terug

Zijn hier al 4 keer op vakantie geweest, telkens in deze u

Willy,
    12-10-2018

Zijn hier al 4 keer op vakantie geweest, telkens in september. Tijdens deze periode is het zeer rustig wat voor ons zeer belangrijk is, ook het personeel van de receptie staat altijd met een glimlach klaar om u verder te helpen of uw vragen te beantwoorden. Komen volgend jaar zeker terug.

Het was super!

Poel,
    11-10-2018

Alles was perfect! Eten en faciliteiten.

Leuke vakantie

Wielen,
    27-9-2018

Genoten van een zeer zomerse vakantie op deze camping.

Groot voordeel is de ligging: midden in argeles met alle levendigheid, terwijl de camping zelf rust bood.

Meer pluspunten: net zwembad (mn het nieuwere deel), schoon sanitair en prima douche. Nederlands sprekende receptioniste, ruime plaatsen, gezellige bar met happy hour.

Animatie was aanwezig, niet op kinderen gericht, wel iedere avond een quiz, dart, bingo, karaoke. Niet spectaculair, wel gezellig.

Wel wat aandachtspunten

Geen toiletbrillen en geen wc papier of zeep (vind ik uit de tijd), toerplaatsen vaak niet vlak, slecht verlichte paden maar bijv bij toilet een opstapje wat gevaarlijk is. Geen warm water om af te wassen, dit is een aantal keer doorgegeven en naar gekeken maar nooit opgelost.

Boodschappen bij de intermarche op 100 m, anders op 5 km een intermarche hyper.

Het is een prima camping en een goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes.

Argelès-sur-Mer scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1432 reviews