We hebben een aantal aanbieders voor Anduze (Gard) voor je op een rij gezet:

vakanties Anduze (Gard)

We hebben een aantal aanbieders voor Anduze (Gard) voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village

Reviews over Anduze (Gard)

Een heerlijk Frans gebied .

Jack van Santen
    15-12-2017

Anduze is een levendige plaats me allerlei activiteiten . Vooral de ligging is geweldig aan de rivier en in het midden van de driehoek Avignon , Nîmes , Middellandse Zee . Ook de Pont du Gard , die iedereen gezien moet hebben , ligt binnen een uurtje rijden van Anduze .

Gereisd met partner in augustus 2017

Bijna net zo mooi als de Drome

Martin
    24-8-2017

Anduze is een gezellig stadje met leuke avondmarkten...waar je er overigens in Frankijk genoeg van hebt. Anduze is omgeven door ruige rotswanden en leuk riviertje. Dat maakt het ideaal voor kampeerders. Persoonlijk ben ik als wielrenliefhebber iets enthousiaster over de Drome-Vaucluse omdat de echte bergwegen wat rustiger zijn om te fietsen en de Mont Ventoux in de buurt is. Alle grote supermarkten zijn in Anduze aanwezig en tevens voldoende terrassen en restaurants. Weer is vaak heel goed. La Grande Motte is binnen ruim een uur aan te rijden, als je ook een keer een dagje naar strand wil.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke stad, mooie omgeving

Nicole
    23-2-2017

We zaten op Camping Le Castel Rose, een erg leuke camping met super zwembad en rivier. Deze camping is vlakbij Anduze, een leuk gezellig stadje met genoeg supermarkten en marktjes. Ook goede uitvalsbasis voor dagje zee, of andere leuke uitstapjes. En heerlijk weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtig gelegen aan de rivier

Kampman
    20-2-2017

Het is een toeristisch gebied, maar niet overvol. De omgeving is prachtig. Klein nadeel vonden wij dat we na de snelweg nog 3 kwartier het binnenland in moesten rijden. Maar de weg is wel makkelijk begaanbaar...

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige omgeving

fam West
    20-2-2017

We zaten op de camping Le Castel Rose waar de kinderen zich konden vermaken in het nieuwe zwembad met glijbanen of heerlijk konden spelen en dobberen in de rivier. We hebben een kijkje genomen bij Pont d'Arc. indrukwekkend! Je kan daar een prachtig stukje cultuur bekijken en daarna heerlijk zwemmen in de rivier.Als je een dagje naar het strand wil kun je dit combineren met een bezoekje aan het vestigingsstadje Aigues-Mortes.Je kunt een rit maken met de stoomtrein, een hele belevenis en de kinderen vonden het prachtig.Je kan s'ochtends in Anduze naar de markt, heerlijke kruiden, vers fruit en lokale producten. Ben je een wandelaar kun je ook vanuit Remuzat de berg op. Dit hebben wij niet gedaan maar daar heerlijk vanaf een terrasje de gieren bekeken. Als je uit eten wil is er voldoende keus, veel gezellige restaurantjes waar je heerlijk buiten op het terras kunt eten. Kortom, een heerlijke vakantie in prachtige omgeving waar we zeker nog eens terugkomen. We zijn nog lang niet uitgekeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Anduze (Gard) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 398 reviews