Allègre les Fumades (Gard)

We hebben een aantal aanbieders voor Allègre les Fumades (Gard) voor je op een rij gezet:

Reviews over Allègre les Fumades (Gard)

Fantastisch en rustig

Anne V R
    21-2-2017

Mooie , rustige streek. Verschillende bezienswaardigheden liggen misschien wel wat verder uit elkaar dan in de Provence. Leuk om er te wandelen. L' ancien Mas Bouzige in Auzon (Allegre Les Fumades in de Gard ) is een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2016

Prima omgeving

netnetje
    19-8-2016

Kanóen bij Cap Canoe in st Amrbox op 10 km. Leuke routes en vriendelijke eigenaren

Lidl, Hyper en Super U allen in st Ambroix

Aanrader is om gewoon de heuvels vlakbij de camping in te lopen en te genieten v het uitzicht

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie omgeving

Ilse
    13-9-2014

Mooie omgeving, bestaande uit diverse kleine gehuchtjes (niks te doen). Veel groen, heuvelachtig, prachtige uitzichten en op 10min tot 1uur rijden veel te beleven! fantastische omgeving om op vakantie te gaan, maar het dorpje zelf stelt niks voor.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Anzichtkaart

Yvonne
    16-7-2014

In het dorpje lijkt de tijd stil te hebben gestaan! Maar wel overal vriendelijke mensen! En een erg leuk klein noga winkeltje. De omgeving (gard) is mooi, en er is van alles te doen voor jong en ouder.

Gereisd Met partner in juni 2014

Fantastische plek

Dz Keuster Chris
    28-9-2013

Goed en rustig gelegen, je bent snel in Alès, Uzès, Barjac, Nimes, Avignon... Ook zeer leuke pittoreske plekjes zoals Lussan, Gouargues, een wandeling te voet naar le Chateau de Boison en de Nougaterie des Fumades, gaan kayakken in de Ardeche...

Gereisd Met partner in Tue Sep 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Allègre les Fumades (Gard) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 77 reviews