We hebben een aantal aanbieders voor Aigues-Mortes voor je op een rij gezet:

Reviews over Aigues-Mortes

Bijzonder en gezellig vestingsstadje

Theovd
    14-2-2017

Leuk om doorheen te banjeren. Centrale plein is echt levendig en gezellig. Leuke terrasjes om drankje te nuttigen of buiten te eten. Let op: drukke parkeerplaatsen en betaald parkeren. Veel leuker om vanaf camping La Petite Camargue met de fiets te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk vestingstadje

Martijn
    7-2-2016

Het gedeelte binnen de vestingmuren is erg leuk, je kunt er goed eten voor een redelijke prijs. Er zijn winkeltjes die niet tot een keten behoren, dus leuk. Verder is alles oud en autenthiek, als je dat leuk vindt moet je hier even langs gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Leuk stadje

Loek
    21-12-2015

Een leuk stadje om door te lopen. De rondvaarten die worden aangeboden zijn nogal saai. De ronde over de muur is goed te doen mist het niet te warm is, wel aan de prijs. Leuke winkeltjes en restaurants, het eten is redelijk geprijsd.Tussen de middag sluit men niet.

Gratis Tip. Koop geen water bij de ijscoman deze vraagt €2,00 voor een klein flesje. Loop richt plein aan de linker zijde zit een klein supermarktje waar het zelfde flesje gekoeld €0,50 kost

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Zeer mooi

Haex Moors
    20-8-2015

Aigues Mortes is een heel leuk dorpje; met heel gezellige winkelstraatjes binnen de omwalling. Er zijn ook winkeltjes met kunst te vinden; schilderijen, beeldhouwerk. Door de omgeving rijden is eyeporn; overal mooie landschappen; veel water; flamingos; camargue paarden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk uitje voor gezinnen

michaelmartens
    17-8-2015

Leuk uitje voor gezinnen. In de ommuurde en historische binnenstad kun je redelijk eten met het gezin. Er zijn verschillende restaurants, ijssalons en winkeltjes. Vooral buiten het centrale plein vind je de leuke plekjes. In de prachtige oude kerk kun je een kaarsje aansteken voor een 'overleden' geliefde.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015
Aigues-Mortes scoort een 9,7 uit 10, op basis van 71 reviews