We hebben een aantal aanbieders voor Agde voor je op een rij gezet:

vakanties Agde

We hebben een aantal aanbieders voor Agde voor je op een rij gezet:

Reviews over Agde

De omgeving is leuker dan de plaats.

Bert
    12-8-2018

Agde viel ons wat tegen, helaas. Maar de stranden in de omgeving zijn super. Ook leuke dorpjes zoals le Grau d'Agde en la Tamarissiere zijn een bezoekje waard.Je kan in de omgeving prima fietsen. Het ziet er allemaal verzorgd uit.

Gereisd Met partner in juni 2018

Leuke badplaats, maar wegen veel te druk.

Ingrid
    12-7-2018

Mooie stranden. Leuke restaurants en bars. In hoogseizoen zijn de (enkelbaans)wegen veel te druk. Alle rotondes staan stil zelfs met scooter kom je er moeilijk doorheen. HyperU veel te lange rijen aan kassa en erg onvriendelijk personeel. In de andere winkels is dit (veel) beter.

Aardig stadje met een grote markt

Michel
    11-10-2017

Aan de rivier Herault die bij heel slecht weer behoorlijk hoog kan staan. Niet ver van de stranden. Leuke winkeltjes en restaurantjes. In de industriezone's de grote supermarkten en benzinepompen.Veel campings in de buurt.

Gereisd Met partner in september 2017

Rustig stadje

Ruud
    14-2-2016

In Agde op zich valt buiten de georganiseerde evenementen en weekmarkt weinig te beleven! Heeft een goede VVV die genoeg informatie heeft voor de omgeving! In Agde Grau leuk klein boulevardje, kan er in de lokale tentjes goed eten!

Word oud en onderhoud mag en kan beter in deze omgeving!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Drukke maar mooie regio

F Janssen
    11-8-2014

Het oude Agde heeft fraaie stukken; helaas ook veel leegstand en verval. De stranden zijn fraai. Cap d'Agde is aardig maar zeer druk en commercieel. Over het algemeen herken je hier de 'Franse Slag'..

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014
Agde scoort een 7,7 uit 10, op basis van 259 reviews