Hotel Villa Modigliani

Hotel Villa Modiglianistersterster

8Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Villa Modigliani?

8Fantastisch

Tonen op kaart

13 reviews over Hotel Villa Modigliani

• 8Kees17-06-2017

Ideaal hotel om Parijs te bezoeken

Ligt in een leuke gezellige wijk met twee verschillende metrolijnen op de hoek. Ontbijt is eenvoudig maar lekker. Mond personage Tower ligt op loopafstand en geeft een fantastisch uitzicht over Parijs. De auto kan je gratis kwijt onder het hotel. Wij hebben ervan genoten

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Tessa03-05-2017

Ideaal voor gezin met jongere kinderen

Ideale ligging tussen twee metrostations in van verschillende lijnen. Ook de tour montparnasse, de buslijn van l 'Open Tour en jardin de luxembourg zijn op (kinder)loopafstand. Het ontbijt is zeker voor franse standaard niet verkeerd. Verwacht geen van der valk ontbijt, maar het is compleet en je gaat met een volle buik op pad. Op het plein voor tour montparnasse liggen verschillende betaalbare eettentjes. Voor de kinderen was hippopotamus erg leuk. De kamer heeft een schuifdeur waardoor je s avonds nog een boekje kan lezen zonder met het licht je kinderen wakker te houden. Met onze v70 konden we trouwens (met wat draaien) prima de garage inkomen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Marjorie24-08-2016

Een heel fijn hotel

Door de positieve reacties voor dit hotel gekozen om Parijs te bezoeken op de terugweg vanuit de Vendee. Inderdaad echt een fijn hotel in de wijk Montparnasse. (De Montparnasse toren zit op het eind van de straat) Prima bereikbaar met de auto. Wij hadden geen enkel probleem om met onze Mitsubishi Outlander in de garage te komen. We moesten wel de dakkoffer eraf halen, want op sommige punten is de garage niet hoger dan 1.90 meter. Staat ook op de deur van de garage. We hadden een familiekamer met een stapelbed en een 2 persoonsbed. Ontbijt was geen hoogstandje, maar gewoon prima met mini croissantjes, brood, spek, ei, yoghurt e.d Op zeer korte afstand van 2 metro stations. 1 directe lijn naar de Eiffel toren en 1 directe naar het Louvre. We hebben hier drie nachten geslapen en zouden zo weer teruggaan. Een perfect hotel om van hieruit Parijs te verkennen. Als je met de auto komt, is de gratis garage natuurlijk geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8John25-10-2015

Prima hotel

Prima hotel met twee metro stations om de hoek (lijn 4 en 6), waarmee je zo bij alle bezienswaardigheden bent. Bij aankómst evenbij de receptie een parkeerkaart ophalen en gelijk de parkeergarage in. De ingang is inderdaad wat krap. Ontbijt is goed, de kamer ook onze twee kinderen sliepen in een stapelbed achter een schuifdeur.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 9Remco17-03-2011

Perfecte plek om te verblijven in Parijs

We zaten op internet via TO wat te zoeken naar aanbiedingen en zo kwamen we bij dit hotel uit. Echt perfect!! Het ligt voor begrippen erg centraal, wij lopen graag een stuk (neem dat mee in gedachten), maar dan ook, kon je alle grote attracties te voet goed bezoeken vanaf dit hotel. Parkeren kon je zelfs onder het hotel (wel erg nauwe gangen die je door moet, probeer dit niet met een grote Jeep, dan rijd je schade ben ik bang), echt uniek op deze locatie binnen centrum Parijs. Ontbijt was goed en erg brede keus, binnen het hotel bevonden zich allerlei folders die je eventueel op weg hielpen naar de bekende locaties (incl. stratenkaart Parijs). We moesten met zijn 2en voor 1nacht 69euro betalen (aanbieding weliswaar), dat was echt voor niets. De kamer was toegankelijk vanaf 14:00u, maar de parkeerplaats was vanaf 's ochtends al open, dus we hebben eigenlijk 2 dagen gehad.

Super :-)

Gereisd met partner in november 2009

• 9Biana25-07-2009

Erg mooi hotel

Het personeel was goed engels sprekend en behulpzaam. De parkeergarage onder het hotel was een uitkomst. De locatie van het hotel was perfect, in een rustige aangename buurt. We hadden een veilig gevoel in de buurt, met heel wat eet- en uitgaansgelegendheid. In de buurt is er ook een winkelcentrum van Galeries Lafayette, ook wel leuk om doorheen te slenteren. De metro is op 5 minuten loopafstand van waaruit je alle bezienswaardigheden van Parijs makkelijk kunt bereiken.

De parkeergarage was nogal krap om in en uit te komen, we hebben een Ford Focus en dat hebben we met veel voorzichtigheid zonder schade in en uit de garage kunnen krijgen.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Twan03-02-2007

Mooi hotel in een rustige straat maar temidden van de bruisende stad. Je kunt de Montpernasse zien vanuit de straat, maar hebt totaal alle rust o.a. door de goed aangelegde privé tuin. De kamers zien er netjes en compleet uit. Goede behulpzaamheid, voldoende parkeerruimte onder het hotel. Goed ingesteld op zakelijke gasten.

Gereisd in februari 2007

• 5Pierre van Santbergen15-07-2006

zeer zeker geen aanrader. In parijs zijn genoeg hotels en pensions te vinden maar ik kan u aanraden dit hotel te laten voor wat het is.

Gereisd in juli 2006

• 10Rianne Kasper01-05-2006

Het is echt een super hotel! ontzettend aardige en sociale mensen en willen je overal mee helpen om je van dienst te zijn! ik zou hier zeker nog vele malen terug komen!

Gereisd in mei 2006

0 tips over Hotel Villa Modigliani

0 vragen over Hotel Villa Modigliani

Hotel Villa Modigliani info

• Aantal sterrenstersterster
      • VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald