Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Modigliani

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa Modigliani voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 13 reviews
+26

6VoldoendeScore uit 13 reviews
  • 6Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Villa Modigliani

• 4Louise14-09-2022

Nooit meer!

Hotel is oud en versleten. Hotelkamer is oud en versleten . Rode eeuwenoude vloerbedekking, niet meer schoon te krijgen. Oud bed, zware synthetische dekbedden. Oude airco. Badkamer ook aan renovatie toe. Het enige positieve is de ligging, vlak bij Jardin du Luxembourg. Dit hotel is geen aanrader!

• 5Louise11-09-2022

Oud versleten hotel ! Nooit meer!

Een oud en versleten hotel. De hotel kamer had een goede afmeting maar die vloerbedekking, jasses, zo oud en versleten! Niet meer schoon te houden. Bedden waren ook oud met zware (synthetische?) dekbedden. Zeer slecht geslapen. Handdoeken werden iedere dag verschoond maar oh zo oud en versleten. Het enige pluspunt is de ligging, vlakbij het mooie Jardin Luxembourg . Ontbijt was ruim voldoende!

• 9Carolien de Keizer06-01-2022

Perfect!!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad! Een schone, nette kamer en ideaal met kinderen door het stapelbed met schuifdeur. De ligging van het hotel is perfect, zeer dichtbij metro en treinstation. Montparnasse is een hele nette en gezellige wijk, met veel leuke restaurants en cafés. De parkeergarage is idd krap, maar wel te doen. Fijn dat je de auto onder het hotel kan parkeren. Personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk!! Wij hadden geen ontbijt bij geboekt, maar er zitten een aantal bakkers en supermarkt in de straat van het hotel. Alles bij de hand om zelf een heerlijk ontbijt te halen.

• 8Kees17-06-2017

Ideaal hotel om Parijs te bezoeken

Ligt in een leuke gezellige wijk met twee verschillende metrolijnen op de hoek. Ontbijt is eenvoudig maar lekker. Mond personage Tower ligt op loopafstand en geeft een fantastisch uitzicht over Parijs. De auto kan je gratis kwijt onder het hotel. Wij hebben ervan genoten

• 9Tessa03-05-2017

Ideaal voor gezin met jongere kinderen

Ideale ligging tussen twee metrostations in van verschillende lijnen. Ook de tour montparnasse, de buslijn van l 'Open Tour en jardin de luxembourg zijn op (kinder)loopafstand. Het ontbijt is zeker voor franse standaard niet verkeerd. Verwacht geen van der valk ontbijt, maar het is compleet en je gaat met een volle buik op pad. Op het plein voor tour montparnasse liggen verschillende betaalbare eettentjes. Voor de kinderen was hippopotamus erg leuk. De kamer heeft een schuifdeur waardoor je s avonds nog een boekje kan lezen zonder met het licht je kinderen wakker te houden. Met onze v70 konden we trouwens (met wat draaien) prima de garage inkomen.

• 8Marjorie24-08-2016

Een heel fijn hotel

Door de positieve reacties voor dit hotel gekozen om Parijs te bezoeken op de terugweg vanuit de Vendee. Inderdaad echt een fijn hotel in de wijk Montparnasse. (De Montparnasse toren zit op het eind van de straat) Prima bereikbaar met de auto. Wij hadden geen enkel probleem om met onze Mitsubishi Outlander in de garage te komen. We moesten wel de dakkoffer eraf halen, want op sommige punten is de garage niet hoger dan 1.90 meter. Staat ook op de deur van de garage. We hadden een familiekamer met een stapelbed en een 2 persoonsbed. Ontbijt was geen hoogstandje, maar gewoon prima met mini croissantjes, brood, spek, ei, yoghurt e.d Op zeer korte afstand van 2 metro stations. 1 directe lijn naar de Eiffel toren en 1 directe naar het Louvre. We hebben hier drie nachten geslapen en zouden zo weer teruggaan. Een perfect hotel om van hieruit Parijs te verkennen. Als je met de auto komt, is de gratis garage natuurlijk geweldig.

• 8fgreen14-05-2016

Nice hotel in the center of Paris

A very nice hotel in the Montparnasse area of Paris, close to metro stations. A family room has a twin bed, and a separate full bed (not a couch) with is very comfortable. Towels were somewhat worn, but the room was clean. Good WiFi. Excellent breakfast, friendly personnel. The parking garage is a plus for guests traveling by car. Recommended!

• 8John25-10-2015

Prima hotel

Prima hotel met twee metro stations om de hoek (lijn 4 en 6), waarmee je zo bij alle bezienswaardigheden bent. Bij aankómst evenbij de receptie een parkeerkaart ophalen en gelijk de parkeergarage in. De ingang is inderdaad wat krap. Ontbijt is goed, de kamer ook onze twee kinderen sliepen in een stapelbed achter een schuifdeur.

• 9Remco17-03-2011

Perfecte plek om te verblijven in Parijs

We zaten op internet via TO wat te zoeken naar aanbiedingen en zo kwamen we bij dit hotel uit. Echt perfect!! Het ligt voor begrippen erg centraal, wij lopen graag een stuk (neem dat mee in gedachten), maar dan ook, kon je alle grote attracties te voet goed bezoeken vanaf dit hotel. Parkeren kon je zelfs onder het hotel (wel erg nauwe gangen die je door moet, probeer dit niet met een grote Jeep, dan rijd je schade ben ik bang), echt uniek op deze locatie binnen centrum Parijs. Ontbijt was goed en erg brede keus, binnen het hotel bevonden zich allerlei folders die je eventueel op weg hielpen naar de bekende locaties (incl. stratenkaart Parijs). We moesten met zijn 2en voor 1nacht 69euro betalen (aanbieding weliswaar), dat was echt voor niets. De kamer was toegankelijk vanaf 14:00u, maar de parkeerplaats was vanaf 's ochtends al open, dus we hebben eigenlijk 2 dagen gehad.

Super :-)

• 9Biana25-07-2009

Erg mooi hotel

Het personeel was goed engels sprekend en behulpzaam. De parkeergarage onder het hotel was een uitkomst. De locatie van het hotel was perfect, in een rustige aangename buurt. We hadden een veilig gevoel in de buurt, met heel wat eet- en uitgaansgelegendheid. In de buurt is er ook een winkelcentrum van Galeries Lafayette, ook wel leuk om doorheen te slenteren. De metro is op 5 minuten loopafstand van waaruit je alle bezienswaardigheden van Parijs makkelijk kunt bereiken.

De parkeergarage was nogal krap om in en uit te komen, we hebben een Ford Focus en dat hebben we met veel voorzichtigheid zonder schade in en uit de garage kunnen krijgen.

Hotel Villa Modigliani info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • DoucheBeschikbaar