Marne la Vallee (bij Disneyland)

Marne la Vallee (bij Disneyland)

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Marne la Vallee (bij Disneyland) voor je op een rij gezet:

vakanties Marne la Vallee (bij Disneyland)

Over Marne la Vallee (bij Disneyland)

Disneyland Resort Paris is gelegen in Marne-la-Vallée, ongeveer 32 kilometer ten oosten van Parijs. Het is een themapark- en recreatiecomplex dat bijna 2000 hectare groot is. In totaal heeft het Disneyland Resort Paris 57 attracties en bestaat het park uit 5 verschillende thema gebieden. Binnen het park zijn er zeven Disney hotels waar u kunt verblijven.

Reviews over Marne la Vallee (bij Disneyland)

• 8conchita02-05-2019

was erg leuk we hebben erg genoten de laaste keer

het was toen met Halloween we hebben daar toen ook de Halloween shows bekeken en lekker veel Halloween dingen gedaan veel nieuwe Disney figuren gespot en op de foto gezet was erg leuk veel nieuwe dingen gezien

• 7Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Marleen Schipper13-11-2018

erg geslaagd

Leuke omgeving, genoeg te beleven buiten disneyland om, ook niet ver van parijs zelf ,zeker een aanrader

• 7Uitgaanslevenn

november 2018

• 9Aurelie12-09-2018

Magique

Splendide parc, plein de magie ,trop d attente entre chaque attractions .Mon attraction préféré est le big thunder montain avec son décor le top!!50 min d attente avec le fastpass et en plus on ne peut pas réserver une autre attraction en attendant. Tigrou et pluto tres sympathique ,déçue par le génie qui a été hautain et qui détourne la tête à chaque photo . 10/09/2018

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Björn01-10-2017

Magische wereld

Bij aankomst in het park meteen ondergedompeld in de magische wereld van Disney. Schitteren voor jong en oud!

• 9Zorg voor natuur

mei 2017

• 8Lot09-08-2017

Wauw, wat een sfeer

Een mooi park, niet te vergelijken met de Efteling. Ontzettend leuk als je net als ik bent opgegroeid met Disney films. Ik vond het erg tof dat er in het park niet gerookt wordt. Het eten is niet overdreven duur. Ik heb gegeten bij cowboy cookout een bbq restaurant voor 15 euro had ik daar een hamburger met aardappelpartjes een halve liter drinken en een fruitsalde. Het enige wat ik erg jammer vond was dat het bij de Disney figuren ongeveer net zo lang wachten was als bij de attracties. Maar verder een geweldig verblijf gehad!

• 9Sfeer in stad
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Bibiana de Vos20-03-2017

voor even weer kind zijn

Disneyland parijs is een sprookje voor jong en oud. Hoe leuk is het om de Disney figuren tot leven te zien komen in het park. je kan op de foto met ze, maar je kan ze ook zien schitteren in de parade in mooie praalwagens. of geniet van 1 van de shows. Leuke attracties voor jong en oud. genieten van een lekkere grote hotdog bij 1 van de vele restautantjes of even neuzen in de leuke winkeltjes die je door het hele park heb. en als je verblijft in 1 van de Disney hotels kan je gebruik maken van de service om je aankopen door hun naar je hotel te bezorgen zodat je er niet mee in het park hoeft te slepen. vergeet niet eind van de dag te kijken naar de geweldige eind show bij het Doornroosje kasteel met licht lasers, watershow en vuurwerk er om heen en op het kasteel worden er prachtige momenten van allerlei Disney films op geprojecteerd. en zelfs daarna hoef het niet over te zijn want je kan nog gezellig de Disney villiage in gaan waar verschillende winkels en restaurants zijn. ook een bioscoop zelfs. met Halloween en kerst is het park extra mooi versierd en kom je helemaal in de stemming. kortom iedereen moet dit 1x in zijn leven hebben ervaart.

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

november 2015

• 8Rian17-03-2017

Disneyland is geweldig

Dit dorp is natuurlijk bekend door Disneyland Parijs. een waanzinnig resort

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8Henny Kartner11-03-2017

Ontspannen in de rust van de natuur

Midden in de bossen heb ik als begeleider4 x met een groep verstsndelijkgehandicapten genoten van deze plek. Graag wil ik ook mijn kleinkinderen laten kennismaken met het mooie park in Marne la Valee /Parijs

• 6Omgeving

januari 2017

• 7Patrick05-03-2017

Disney Village en Val d'Europe

Disney village een leuk uitgaansgebied waar je lekker kan eten voor alle prijsklasse. Val d' Europe een winkelgebied als je een paar dagen langer in Disney bent om eens lekker te gaan winkelen of uit eten.

• 5Zorg voor natuur
    • 3Cultuur

maart 2017

• 9Tessa23-02-2017

Beter dan verwacht

Het was niet onze eerste keer.zeker niet.maar wel de eerste keer in de zomervakantie .... Maar wat is het meegevallen! Ok .... het is drukker maar langer dan 45 lin waren we niet kwijt aan de top attracties. Als je wil gaan eten best wel even reserveren. Want anders dreig je wel lang te moeten wachten op een tafeltje. En het was heel lang waxhten maar het vuurwerk voor de Franse feestdag was extra magie .een absolute aanrader. Maar je mag geen claustrofobie hebben op het middenplein voor het kasteel .

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur