• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

15 accommodaties in

Marne la Vallee (bij Disneyland)

Reviews over Marne la Vallee (bij Disneyland)

Magische wereld

Björn, 1-10-2017
    Bij aankomst in het park meteen ondergedompeld in de magische wereld van Disney. Schitteren voor jong en oud!

Wauw, wat een sfeer

Lot, 9-8-2017
    Een mooi park, niet te vergelijken met de Efteling. Ontzettend leuk als je net als ik bent opgegroeid met Disney films. Ik vond het erg tof dat er in het park niet gerookt wordt. Het eten is niet overdreven duur. Ik heb gegeten bij cowboy cookout een bbq restaurant voor 15 euro had ik daar een hamburger met aardappelpartjes een halve liter drinken en een fruitsalde. Het enige wat ik erg jammer vond was dat het bij de Disney figuren ongeveer net zo lang wachten was als bij de attracties. Maar verder een geweldig verblijf gehad!

voor even weer kind zijn

Bibiana de Vos, 20-3-2017
    Disneyland parijs is een sprookje voor jong en oud. Hoe leuk is het om de Disney figuren tot leven te zien komen in het park. je kan op de foto met ze, maar je kan ze ook zien schitteren in de parade in mooie praalwagens. of geniet van 1 van de shows. Leuke attracties voor jong en oud. genieten van een lekkere grote hotdog bij 1 van de vele restautantjes of even neuzen in de leuke winkeltjes die je door het hele park heb. en als je verblijft in 1 van de Disney hotels kan je gebruik maken van de service om je aankopen door hun naar je hotel te bezorgen zodat je er niet mee in het park hoeft te slepen. vergeet niet eind van de dag te kijken naar de geweldige eind show bij het Doornroosje kasteel met licht lasers, watershow en vuurwerk er om heen en op het kasteel worden er prachtige momenten van allerlei Disney films op geprojecteerd. en zelfs daarna hoef het niet over te zijn want je kan nog gezellig de Disney villiage in gaan waar verschillende winkels en restaurants zijn. ook een bioscoop zelfs. met Halloween en kerst is het park extra mooi versierd en kom je helemaal in de stemming. kortom iedereen moet dit 1x in zijn leven hebben ervaart.

Disneyland is geweldig

Rian, 17-3-2017
    Dit dorp is natuurlijk bekend door Disneyland Parijs. een waanzinnig resort

Ontspannen in de rust van de natuur

Henny Kartner, 11-3-2017

Midden in de bossen heb ik als begeleider4 x met een groep verstsndelijkgehandicapten genoten van deze plek.

Graag wil ik ook mijn kleinkinderen laten kennismaken met het mooie park in Marne la Valee /Parijs

Marne la Vallee (bij Disneyland) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 285 reviews