Sorteren

vakanties Marne la Vallee (bij Disneyland)

Reviews over Marne la Vallee (bij Disneyland)

Leuk park

Marleen
    13-11-2018

Prima verblijf voor als je naar Disney land wil ! Huisjes zijn voorzien van alles wat je maar nodig hebt .

Geweldig leuk!

Rebekka
    11-11-2018

Het is een leuk hotel voor de nachten. Voor overdag is het wat klein maar het voldoet zeker! Wij vonden het Cars thema erg leuk.

De afstand van de ingang van het park is wat ver weg maar als je kinderen goed kunnen lopen, is dat geen probleem.

Wij zijn elke dag gaan lopen i.p.v. met de bus in de file ivm werkzaamheden rondom de wegen bij Disney. Lopen naar de ingang duurde zo’n 20 minuten.

Goeie schoenen is een must en genoeg eten en drinken mag je gewoon meenemen naar binnen. De maaltijden kan je gewoon op het park aanschaffen. Reserveren was bij ons niet nodig en waren in het hoogseizoen. Prijzen vielen mee.

Park was erg leuk! Sommige attracties meer dan een half uur wachten maar over het algemeen minder dan een half uur wachttijd. De app downloaden is wel handig.

K.B
    11-11-2018

De blokhut was echt boven verwachting goed. Was aangenaam warm (snel warmende wandkacheltjes) en ruim genoeg voor ons gezin. Twee volwassenen en 2 kinderen. Ieder een eigen slaapkamer, wij en de kindjes samen op 1 kamer. Was goed schoon. Bedden opgedekt bij aankomst.

Voor 6 personen zal het wat krapper zijn maar goed te doen voor dat eventjes dat je er bent. Je komt er tenslotte enkel om te overnachten en ontbijten. Ontbijt was overigens echt heel goed. Had een "noodpakket" bij voor de kindjes maar dit was niet nodig.

Tassen werden in Disney uiteraard goed gecontroleerd maar we mochten onze boterhammen en flesjes drinken gewoon mee binnen nemen.

Tip: probeer buiten het weekend te gaan dit scheelt enorm in wachttijden en drukte.

Goed hotel

Wes
    10-11-2018

3 nachten hier geslapen.

- 5minuten lopen van disney village en 10min van de parken.

- vriendelijke en behulpzame werknemers.

- kamers waren wat verouderd maar netjes maar 1 stopcontact en de ander in de badkamer.

- zwembad was dicht voor onderhoud dit wisten we van tevoren.

- tja je weet dat je in een disneyhotel zit maar voor een biertje en een cola van 0.25l 10.50 euro aftikken is gewoon teveel.

- ontbijt was goed en gevarieerd ,avond eten valt een beetje tegen en je zit dan boven opelkaar gespropt als je avondeten bij je overnachting heb raad ik annetes dinner in het disney villages aan dit was zeer goed.

- hebben geen kinderen maar elke ochtend was er een disney figuur in het hotel voor een foto.

- op een paar haren in de badkuip na netjes.

Top!!

Kim wierts
    9-11-2018

Met zijn 2tjes in een 6 persoon blokhut die al helemaal in kerstsfeer was ( was mazzel want er waren maar een paar hutten in kerstsfeer). Op de bedden na was het top en heel schoon ( 1529)

Marne la Vallee (bij Disneyland) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 287 reviews